דף הבית / חינוך, ילדים / דור המילניום: נערי שעשועים ונהנתנים

דור המילניום: נערי שעשועים ונהנתנים

מחקר: דור המילניום לא אוהב אחריות, הם אינם משכילים, הם שואפים לתוכניות מוכנות, להנחיות, המלצות, ואינם אוהבים לקבל החלטות.

אבל יש להם הרבה תכונות חיוביות: הם הדור הראשון שאינו מורד, הם שומרים על קשרי ידידות פעילה עם ההורים שלהם, שמהם הם לא ממהרים להיפרד מפני שהם תלויים באימהות והאבות. הם אינם אגרסיביים, הם זהירים, מתוקים, חייכנים, אין להם בעיות. הם שואפים לחיים של נוחות וביטחון, אוהבים כל מיני משחקים ורודפים אחרי הנאה, מה שגורם להתפתחות תעשייה שלמה של משחקים עבורם.

המין הופך לסוג של משחק, תעלול נטול השלכות, בזכות הרפואה המודרנית שסיפקה לכך פיתרון. הם רוצים משפחה וילדים, אך לא עושים אפילו צעד אחד לכיוון זה.

כל עבודה צריכה לרתק אותם, הגברים מטיילים הרבה, ושמחים לבשר על כך לעולם באמצעות הרשתות החברתיות כדי לשמור על קשר ולעורר הערצה שאותה הם כל כך צריכים בגלל הנרקיסיסטיות שלהם והבעיה של רפלקסיה.

לכן גבר צעיר רץ סביב העולם – מצד אחד, בחיפוש אחר עצמו, ומצד שני, כדי לברוח מעצמו. הוא מחליף הבנה עצמית בקמפיין של יחסי ציבור עבור עצמו ותגובות שנכתבות באינטרנט. רבים מהם מתעניינים בכל מיני סוגים של מידע אזוטרי ופסוודו מדעי, כיוון שהם רואים את עצמם אישיות מסתורית. באופן כללי, הם מעוררים אהדה, הם דומים למפגרים עם תסמונת דאון.

אין אפשרות לתקן את הבעיות שלהם, כי הם אינם רוצים ללמוד ולעבוד ורק רוצים להסתובב ברשתות החברתיות. הם אינם רואים את הבעיות שלהם ומבקשים לעזוב אותם לנפשם. אין מה לדבר על שום הבעת עמדה אזרחית – הדור הזה נמצא מחוץ לפוליטיקה המדינית.

הפתרון היחיד של המבוי הסתום הוא לדאוג לחינוך הילדים ולטיפוח העצמאות של הילד המתבגר. מאוד מועיל לבודד בזמן את הילד מההורים כדי שיבנה חיים עצמאיים.

התייחסותי: הדור הזה הוא שונה, הוא נולד כדי ליצור חברה חדשה מאוחדת לצורך עזרה הדדית, איחוד מעבר לגבולות, חסר לו כיוון של התפתחות. לכן, הם אינם מוכנים לקחת מהוריהם את השרביט שפשט רגל באופן מוחלט. כל המבנה הפנימי שלהם תואם לתנאים החדשים שבהם חייב להתקיים העולם החדש שלנו שעולה למדרגה הבאה – המעבר לעולם הרוחני.

ידיעות קודמות בנושא:
המשבר שינה את עמדות החיים של הצעירים
נוער שלא רוצה כלום
קשה להיות מבוגר

One comment

  1. תודה רבה על הפוסט המרתק!!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest