דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / דואליות של העולם העליון

דואליות של העולם העליון

שאלה: איך אוכל לאחד את הרצון שלי עם הרצון הקבוצתי, כאשר אפילו מדרגה קטנה של גדלות הבורא אני רוצה לשמור לעצמי?

תשובתי: ההתקדמות הטובה ביותר היא לעזוב את כל הרצונות שלך, את כל מה שיש לך, ולקחת מהם רק את הכוח להיכנס לקבוצה ולהשתדל לפנות דרכה לבורא. כלומר לקחת מהקבוצה את כל השאיפות והציפיות של החברים, כאילו אתה גדול והם ילדים קטנים.

עליך לאסוף את זה מהם ולפנות לבורא עם בקשה להגן עליהם, להעלות אותם, להביא אותם בצורה נכונה לידי הבנה, שירגישו כיצד עליהם להיות מקושרים ביניהם, כיצד לעלות בקשר משותף כדי ליצור כלי, מקום לגילוי הבורא. כל זה כדי לעשות לו נחת רוח ועם זאת להיות בתענוג רק מכך שעושים לו נחת רוח.

אנחנו תמיד מתקדמים בשתי דרגות: אגואיזם ומעליו קשר בינינו, איחוד, תענוג, כדי שהבורא יהנה ממנו. עלינו לעבד באופן מדויק את שתי הדרגות הללו. אז תרגישו כיצד אתם יוצאים לדואליות של העולם העליון, שבו פועלות שתי תיאוריות של האור, גופנית וגלית. כלומר האור נתפס כגלים או כחלקיקים, בהתאם לתפיסתנו, אם אנחנו מסתכלים על האלקטרונים שעוברים או לא. תראו, שלמעשה בעולם הרוחני הכול אחד, יחיד, ורק האגו שלנו מפריד את הכול לדרגות שונות. לכן בכל דרגה יש לנו דעות, רצונות, שילובים שונים, כל מה שהורג את העולם שלנו, אבל דווקא כדי שבדרגה הבאה, העליונה, נשיג שלמות.

מתוך שיעור הקבלה היומי, 06.02.2019

 

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest