דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / דברי פרידה לאחר הכנס

דברי פרידה לאחר הכנס

מתוך שיעור מס' 6, כנס קרסנויארסק

אתם בחורים ראויים. ביצעתם פעולת חיבור נפלאה ויכולים להשיג הכול! אבל לשם כך דרושה רצינות מכל אחד מכם.

עכשיו אנחנו מתפזרים. כדי שאדם לא ייפול שוב לשגרה היומיומית, צריך לגשת בצורה רצינית לשאלה: "מה אני יכול לעשות עכשיו, כדי לארגן בצורה נכונה תהליך של לימוד באזור שלי, בקבוצה שלי? איך אני יכול לעזור לכל האחרים?".

זהו הדבר העיקרי. האדם חייב להחליט לעצמו בצורה רצינית, לאיזו דרגת חיזוק הקשר עם כל השאר הוא הולך, מפני שהכול מושג רק בקשר. לכן, מאוד חשוב עבורנו ארגון של קשר חדש רחב וטוב.

לא לשכוח את כל החברים, כל הזמן להתקשר זה לזה, לדאוג זה לזה. בכך מסתכמת העבודה השיטתית שלנו.

חוץ מזה, חייבים להתחיל להתכלל בהפצה. רק בצורה חכמה ולא "לירות מהמותן". לשם כך צריך ללמוד, להתייעץ, לכתוב מאמרים רציניים ויפים, אחר כך לבדוק אותם. שום דבר לא מפורסם אצלנו ללא צנזורה, אפילו לא הבלוג שלי! אפשר לחשוב, מה המצנזרים שלנו מבינים יותר טוב ממני באידיאולוגיה? מבינים יותר! כי הם מכירים את העולם החיצון, ואילו אני לא מכיר אותו. אנחנו לא צריכים לקלקל את פנינו (את שמנו), אחרת אנחנו נזיק להפצה, זאת אומרת, נזיק לעצמנו. אין נזק יותר גדול, מאשר הנזק שנובע מעודף התלהבות.

לכל דבר צריך להיות מבנה מדויק וברור, לא כדאי לצאת לאן שהוא עם ההצעות שלכם, לפני שאתם תבטיחו לעצמכם תמיכה ואישור. לפעמים אתם צריכים לדרוש אישור בכתב מהקבוצה או מגופים יותר גבוהים כיוון שאתם פונים לגורמים שונים מטעמנו. הכול צריך להיות רציני מאוד.

אני כבר לא מדבר על ההתעלות הרוחנית האישית שלכם, כי על ידי אי ביצוע התנאים האלה, אתם תעכבו את ההתקדמות הרוחנית שלכם, ואחר כלך תתפלאו מדוע זה קורה.

אתם עוסקים בדבר הרציני ביותר בחיים, שהוא גם היחיד שתלוי בבני אדם. כל השאר לא תלוי בבני אדם. הבורא רק משחק איתם, בכך שיוצר אשליה שהם כאילו עושים משהו, כאילו מקלקלים משהו. הם לא מקלקלים שום דבר, לא מתקנים שום דבר ולא עושים כלום. פשוט הוא, בכך שמעלה באופן שיטתי את האגו, כאילו מקלקל את העולם. זה יימשך עד שיימאס לכולנו, ואז אנשים יוכלו לעבור לתיקון האגו.

ואנחנו רוצים לעשות את זה דרכנו, במהירות. זה כל התפקיד שלנו.

לכן אני מאוד מבקש מכם, אתם בחורים רציניים ופתאום נופלים לילדותיות עם איזה שהן דרישות. תנסו תחילה לארגן הכול בצורה יפה וטובה, ואחר כך כבר תדרשו מאותו המבנה שארגנתם.

ובכללות, הכול עבר בצורה מאוד מוצלחת. אני רואה פוטנציאל עצום, אנשים רציניים עם ניסיון גדול ויכולות גבוהות שיודעים עם מה יש להם עסק, לאן הם נכנסו ובאיזו דרך מתקדמים.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס בקרסנויארסק, 14.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
בחיבוק אחד סביב כל העולם
תודה לכל משתתפי הכנס!
להסתכל על החיים שלך דרך העיניים של הבורא

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest