דף הבית / משבר עולמי / דאע"ש – אידיאולוגיה של קו הנהגה ימני טמא

דאע"ש – אידיאולוגיה של קו הנהגה ימני טמא

מתוך מאמר דעה: "דאע"ש היא תופעה של משטר שלא היה מצוי קודם לכן. דאע"ש זה לא צבא, לא מדינה ואפילו לא שודדים חמושים. דאע"ש זו אידיאולוגיה, והיא לא מפחדת מפצצות וטנקים, ואי אפשר לנצח אותה בשדה הקרב.

אל קאעידה שרדו 10 שנים של מלחמה בין אפגניסטן לארה"ב, והם שרדו את רצח בן לאדן, ואת כל המאמצים העולמיים ואת כל שירותי הביטחון. ודאע"ש זה הפנים החדשות של האיסלאם, אפשר להאשים אותם כמה שרוצים, אפשר לטעון שהם לא האיסלאם ואין להם שום שייכות אליו. אבל תנסו להסביר את זה להם, הם קנאים דתיים, אין כאן שום ספקות. הם גם יריבים אידיאולוגיים של המערב בכל ההתגלויות שלו! דאע"ש זה חוד החנית של העימות בין הציביליזציות! והעימות הזה רק מתחיל, הוא נמצא רק בתחילתו. דאע"ש יופיעו תמיד, בכל מקרה, באירופה, אמריקה, אסיה, בכל מקום אפשרי. בכל מקום שבו חיים מוסלמים יהיה דאע"ש. על ידי המאמצים של המערב, העולם המוסלמי הופעל ועכשיו הוא לא יעצור. לכן מיליונים בורחים מהמזרח התיכון, ואחרים תומכים אקטיבית ופאסיבית בדאע"ש".

אני חושב שזו האידיאולוגיה של האיסלאם הימני הקיצוני, שמהווה את קליפת הימין הקיצונית, קו הימין הטמא ביותר של ההנהגה העליונה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest