דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / גנטיקה מאששת את חכמת הקבלה

גנטיקה מאששת את חכמת הקבלה

thumbs_s_nosom_100_wp.jpg

ידיעה: מדענים גילו גנים, שאחראים על זירוז והאטת תהליכי ההזדקנות. עכברים שהיו מוחזקים בתנאי רעב, משך חייהם היה פי שלושה מעכברים שגודלו בתנאי שובע מלא.

התייחסותי: היסוד לעובדה זו הוא רצון ותענוג, הבסיס של החיים. הרצון הוא מכסימלי ברעב ( ולא רק לאוכל) וכשהמילוי קטן. באופן אופטימאלי הם משלימים זה את זה, ונותנים הרגשת מלאות בחיים, הרדיפה אחריהם מולידה השתוקקות לעתיד, לחיפוש, לחיים, ולא לחוסר מעשה, חוסר תנועה ומוות.

רק תורת הקבלה מגלה כיצד אפשר לשלב מילוי מכסימאלי עם רעב מכסימאלי – ומאפשרת להרגיש את שתי ההרגשות האלה בו זמנית! כך משיגים חיים נצחיים… לך תציע לאדם חופשי בעולם שלנו, לצמצם את המנה שלו עד לרעב. האגו שלנו והחברה הסובבת אותנו (בעיקר היצרנים!) משפיעים על האדם, לא ירשו לו את זה!

תארו לעצמכם, איזה מהפכה אנו צריכים לעבור, כדי לשנות את החברה מחברה מקבלת לחברה נותנת. כאשר צורכים רק מה שהכרחי, ללא מותרות, כל הכוחות הפנויים מדרגת החי עולות לדרגת המדבר – למילויים רוחניים. בסופו של דבר, כל הצרות שלנו יביאו אותנו להחלטה אחת – לחנך חברה חדשה, שתשפיע ותחייב כל פרט בה להשתנות, אבל לא כדי לחיות יותר זמן בדומה לעכברים, אלה כדי לגלות בחיים אלו מילוי נצחי בהרמוניה רוחנית.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest