דף הבית / אקטואליה / גלובליזציה: התחלת הסוף

גלובליזציה: התחלת הסוף

הודעה: לאחר מלחמת העולם השנייה, מנהיגי מדינות המערב השתדלו ליצור כללים שיעזרו למנוע הישנותם של הזוועות שהתרחשו בעשורים האחרונים. הם שאפו לקדם את השגשוג והעצמאות, כדי שהמלחמה תהפוך להיות לא רק משהו שאין להעלות על הדעת, אלא גם בלתי אפשרית מבחינה כלכלית.

המאמצים שלהם החלו לשאת פרי, ומאז במערב אירופה לא היה אף עימות מזוין. המסחר העולמי המפותח סייע לגידול בהכנסות בכל רחבי העולם. אבל "ברקסיט" (משאל העם בבריטניה לגבי השאלה האם עליה להמשיך להיות חברה באיחוד האירופי), הוא הסימן לכך שתהליך הגלובליזציה נסוג לאחור. כלכלנים רבים היו מזועזעים מהנסיגה הפתאומית הזאת.

תגובתי: הבעיה היא לא בגלובליזציה, היא נכפית עלינו על ידי כוחות הטבע. התפתחנו עד לכזה מצב שבו עלינו להתחיל להתקרב עד להרגשת איחוד מלא כמשפחה אחת, ללב אחד ממש. על התהליך להיות הדרגתי והכרתי, כצורך ללכת בעקבות חוקי הטבע.

רק שאין צורך להמציא את העתיד שלנו. אנחנו יכולנו לתכנן אותו כל עוד התפתחנו בתוך הטבע שלנו, באגו שהיינו רגילים אליו, אבל כעת מתגלה לפנינו המדרגה הבאה של ההתפתחות שלנו, אנושות אינטגרלית יחידה. כדי לפעול יחד עם כוחות הטבע לקראת המצב הזה, עלינו ללמוד את החוקים האינטגרלים של ההתפתחות שלנו. לשם כך עלינו להפוך להיות כאלה בעצמנו ואת זה מאפשרת לנו חכמת הקבלה.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest