דף הבית / חינוך, ילדים / גישה מיוחדת לעיצוב הקבוצות

גישה מיוחדת לעיצוב הקבוצות

Laitman_2011-07-25_7095_w.jpg

שאלה: כמה מורים צריכים להיות בקבוצה של הלימוד האינטגרלי? מי הם צריכים להיות: גברים או נשים?

תשובתי: בקבוצה של הלימוד האינטגרלי צריכים להיות מינימום שניים או שלושה מורים. הם יכולים להיות גברים או נשים, זאת בהתאם לקבוצה שאנו עוסקים בה. חייבים לקחת בחשבון את המנטאליות של האנשים שנמצאים בקבוצה, את מצבם החברתי, את רמת השוויון בחברה שממנה הם יצאו, וכיצד הם מקבלים את העובדה הזאת. הם יכולים לטעון שבחברה שלהם כולם שווים, אך למעשה לא.

ברוסיה, באירופה או באמריקה, המנטאליות שונה לחלוטין, קיים יחס אחר כלפי השאלה הזאת, למרות שגם זה תלוי עם איזה מעמד באוכלוסייה יש לך עסק. לכן, כאן צריך לקחת בחשבון הכול. בהחלט אפשרי שבקבוצות מסוימות המורים צריכים להיות רק גברים ולא גבר ואישה.

יכול להיות, שצריך בו זמנית לנהל שיעורים גם בחינוך וגם בהשכלה, בכך שמפעילים משחקים למיניהם, דוגמאות, כמו שבדרך כלל עושים בפסיכולוגיה, בפסיכיאטריה.

זה מאוד אינדיבידואלי, ויכול להיות עד כדי כך ספציפי ומיוחד שלכל קבוצה צריך במיוחד לבחור את האנשים המתאימים. אתה יכול ללכת במיוחד למפעל כלשהו, איזור מסוים, כמו מקומות ציבוריים מועדונים וכולי, ולהרכיב קבוצות וכך אתה "מעביר דרכך" המון אנשים.

אתה צריך ליצור איזה "מתאם" ייחודי, כלומר, מומחים שיבחינו במהירות בסוגי האנשים, ימיינו אותם וירכיבו מהם קבוצות. זה מקצוע מיוחד.

מתוך שיחה מס' 15 על החינוך האינטגרלי, 26.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
איך להפוך למורה אמיתי?
אופן בניית הקבוצות
חינוך משותף או נפרד?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest