דף הבית / בתוך מערכת מקושרת חזק

בתוך מערכת מקושרת חזק

שאלה: האם נשמה שעזבה את העולם שלנו מחליטה בעצמה מתי עליה להתגלגל בגוף חדש, או שאת ההחלטה הזאת מקבל הבורא?

תשובתי: מאחר וכולנו מקושרים בינינו אז מבחינה זו אין לנו שום בחירה חופשית. כל אחד מאיתנו מהווה חלק ממערכת ענקית כוללת סגורה, לכן התנועות שלנו מוגבלות בצורה קפדנית ביותר וצפויות מראש ללא יוצא מהכלל. אנחנו יכולים רק לשנותם מפלוס למינוס, ממינוס לפלוס, כמו במערכת בינארית שבמחשב ולא יותר מזה.

מלכתחילה אנחנו כלולים במערכת אחת ותלויים לחלוטין זה בזה, כמו גלגלי שיניים קטנים במערכת אחת. לכן, נשמה של מישהו אחד אינה יכולה להתגלות במצבים שונים, היא מקושרת לכל שאר הנשמות. הכול מתוכנת מראש מתחילת המערכת ועד לסופה: מתי נולדים, מתי מתים, איך למקם את עצמך מול אחרים. הדבר היחיד שביכולתנו לעשות זה להוביל מהר יותר את המערכת בדרך טובה לתיקונה השלם, דרך עצמך ודרך אחרים.

שאלה: כלומר, הבורא מקבל החלטות מתוך הנסיבות?

תשובתי: הבורא בכלל לא מקבל החלטות. מלכתחילה אנחנו נמצאים במערכת חוקים נתונה ונוקשה של העולם העליון. היא קיימת ומתפקדת בתוך עצמה ולכן לא זקוקה לשום כוח עליון מיוחד. אנחנו מעלים רצון (מ"ן) ובהתאם לכך מקבלים תגובה של המערכת (מ"ד). כלומר אנחנו קיימים ביחס למערכת אידיאלית והכול תלוי באותות שאנחנו "שולחים" לה. באותו אופן שבו אנחנו משפיעים עליה, כך גם מקבלים תגובה. המערכת הכללית הזו נקראת בורא. היא לא מקבלת שום החלטות מפני שהיא אבסולוט. קבלת החלטות מתרחשת אצל בני אדם. אנחנו מפעילים את המערכת כשאנחנו מכניסים אליה את עצמנו כיחידת הרכבה, ובהתאם לאופן שבו אנחנו מתחברים איתה אנחנו מקבלים ממנה תגובה.

 

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 1.1.2017

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest