דף הבית / קבלה ומדע / חושבים מדע / בשדה שידור מהיר של מידע

בשדה שידור מהיר של מידע

שאלה: בתקופה האחרונה העולם מתפתח במהירות רבה ואמצעי העברת מידע הפכו למידיים כל כך, שלהימצאות גיאוגרפית כבר אין כל חשיבות. בכל מקום בעולם העברת מידע עוברת מיד לשדה אחיד. אלו מאמצים עלינו לעשות, כדי לזרוע בכל השדה הזה מחשבות ומידע על השיטה שלנו? במצב הנוכחי צילום של ביצה רגילה למשל מקבלת מיליון "לייקים", ואילו מידע שאנו מפיצים זוכה למעט התייחסות.

תשובתי: כדי להגיע למיליון לייקים לאיזו ביצה, לא נדרש יותר מידי שׂכל ושיקול דעת. תמקם צילום של בחורה נחמדה או מכונית חדשה, או איזה מותג הכול מובן. ואילו אצלנו ישנן כאלה מחשבות, שהאדם לא יכול לתפוס אותן. לכן אל תצפה, שתקבל מיליון לייקים. מהו מספר החברים שלנו בעולם היום? אנחנו כמו מיקרופרוססור במחשב שתופס בסך הכול מילימטר מעוקב, אבל יכול לקבל ולחלק פקודות בכל היקומים. אנחנו נמצאים במרכזו של הבורא.

לעומת זאת, כל יתר החלקים זניחים. אנחנו זקוקים להם מפני שהם משמשים כמקום הצטברות של רצונות ונתונים. אנחנו מעבדים את הנתונים האלה, מעבירים אותם הלאה לבורא, מקבלים עליהם אותות מהבורא ומעבירים חזרה לשאר החלקים. אבל אנחנו בעצמנו מהווים חלק מיקרוסקופי. לכן אל תצפה לקבל המון לייקים.

הדבר היחיד הוא שעלינו להיות במגע גם איתם וגם עם הבורא. אבל הם בכל זאת לא יוכלו להבין מה אנחנו רוצים מהם. לכן עלינו להיות קרובים יותר אליהם רכים יותר כלפיהם, חכמים יותר, אבל בשום אופן לא לנסות למשוך אותם אלינו. עלינו ליצור תנאים שבהם כל אחד יימָצֵא בדרגה שבה נוח לו.

מתוך שיעור בשפה הרוסית, 11.2.2019

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest