דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בשדה כוח סמיך של השפעה

בשדה כוח סמיך של השפעה

צריך כבר להתחיל לפרש את המשחק של הבורא ולהתקרב לתמונה האמיתית. ואז אנחנו נרגיש את עצמנו שנמצאים בשדה של כוח ההשפעה, כמו בתוך ענן, כמו שכתוב: "כבודו מלא עולם".

כולנו נמצאים בתוך הכוח הזה, האור העליון ממלא את כל המציאות ונמצא במנוחה מוחלטת. אנחנו צריכים לפתח את כלי ההרגשה שלנו כלפי האור העליון.

לשם כך ניתן לנו הטבע השבור, כדי שבמידת ההשתדלות שלנו להתחבר נתחיל לגלות את עצמנו בשדה של כוח. השדה הזה הוא אחיד ושלם, אבל אנחנו מגלים אותו במידת ההתפתחות בתוכנו של תכונת ההשפעה. ככל שיש בתוכי יותר תכונות של השפעה, כך הרגשת השדה הזה היא יותר חזקה.

כך עובד החוק של השתוות הצורה, כמו בהימצאות בכל שדה פיזי: חשמלי, מגנטי, רדיואקטיבי. ההבדל הוא רק בזה, שהכוחות שפועלים ברמה הגשמית אנחנו יכולים לזהות אותם באופן טבעי או על ידי מכשירים שבנינו.

וישנם כאלה כוחות, תכונות, ששייכים כבר לדרגת המדבר, שכדי לתפוס אותם אנחנו חייבים בעצמנו להשתנות ולהשתפר. שום מכשיר חיצוני לא יעזור כאן. צריך ליצור מכשיר פנימי עצמי על ידי העבודה על החיבור שלנו לייצב בתוכנו את תכונת ההשפעה שבה אנחנו נרגיש ונגלה את השדה הזה.

העיקר, זה להשתדל לא להתנתק לרגע מהמחשבה שאנחנו נמצאים בתוך שדה של השפעה, כמו בסביבה סמיכה. היא מקיפה את כל התנועות שלנו, את הגוף, את ההרגשות וממלאת בעצמה את הכול.

אין דבר שאדם לא יכול להרגיש, צריך רק להשקיע מאמצים, להתאמן. העבודה שלנו נועדה כדי לפתח בתוכנו כלי הרגשה לאותו השדה של השפעה, של האור העליון, שבו אנחנו שקועים.

התרגיל: "סור מרע" שאותו אנחנו התחלנו עכשיו לבצע, גם כן מיועד למטרה הזאת. ובכלל, כל שיעור אני מעביר בחשבון רק כלפי האור הזה – עד כמה אנחנו מסוגלים בצורה כלשהי לעורר בתוכנו רצונות כדי להתקרב אליו ולהרגיש אותו, לגעת בכוח העליון. במטרה הזאת בנוי השיעור.

התרגיל הזה "סור מרע" נועד לפתח בנו את החוש לקליטת ההשפעה שעל ידו אנחנו נגלה את עצמנו נמצאים בשדה של הכוח העליון.

אני מתאר את ההרגשות של השדה הזה באחד הספרים הראשונים שלי, על דוגמה של אדם שפתאום התגלתה בו ההרגשה הזאת באופן ספונטני מתוך הייסורים שחווה בכלא איפה שהוא בסיביר. מאוחר יותר הוא קרא את הספר הזה ובא להיפגש איתי. היה לי מאוד מעניין להיפגש איתו, אבל כבר לא הרגשתי שנשארה בו רוח חיים. כי הגילוי הזה לא היה תוצאה של עבודה מטרתית שלו.

מתוך ההכנה לשיעור, 06.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
כמו דגים בים של אור
התפכחות רוחנית
לרצות רק להשפיע

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest