דף הבית / משבר עולמי / בריטניה הגדולה- 2008

בריטניה הגדולה- 2008

photo_rav_gh70_162.jpg

הקונגרס הקבלי האירופאי, שנערך בבלקפול שבאנגליה, הסתיים אתמול (יום א') בהצלחה מרובה. היה זה הקונגרס הקבלי הראשון, שנערך לאחר גילוי המשבר של האנושות. רק חודשיים לפני כן, ערכנו קונגרס באודסה על שפת הים השחור, ולא יכולנו לדבר על העתיד בצורה כה ברורה כמו שאנו נדרשים היום.

כעת מגיעה אותה התקופה, אשר בשבילה ניתנה לאדם חוכמת הקבלה, שהרי שימושה יכול להביא את העולם לאותה המטרה, רק בדרך שונה. בדרך קלה ומהירה, ע"י הבנת חוק הטבע, "האנושות הגלובלית" צריכה להתאחד לפי החוק "ואהבת לרעך כמוך".

קיום חוק זה מנוגד לטבע שלנו, שנוא עלינו, לא מציאותי, דוחה אותנו, אבל הוא הכרחי, מפני שהוא חוק הטבע.

להגיע למצב הזה ניתן או ע"י ייסורים גדולים או ע"י המשכת האור העליון. חוכמת הקבלה היא שיטה להמשכת האור העליון לתיקוננו. תשתמשו באמצעי הזה, תעבירו אותו לאחרים, וכך כל האנושות, בהדרגה, בשלווה תגיע למצב שונה, הרמוני עם הטבע, להרגשת השלווה, הביטחון, והאושר.

תמונות מהקונגרס:

[slideboom id=26878&w=425&h=370]

שיעורים מהקונגרס:

שיעור 1: וידיאו, אודיו

שיעור 2: וידיאו, אודיו

שיעור 3: וידיאו, אודיו

שיעור 4: וידיאו, אודיו

שיעור 5: וידיאו, אודיו

One comment

  1. toda leha rav leitman, toda la bore  lo ayiti mevin ma ze kvoutsa houts mi dimyon bashiourim internet aval ahschav ani mevine shesviva goremet aava she aava zo notenet leavin pahot o yoter maze ashpaa  ahare a congress blackpool  ahschav  zeou ani  mamash roe sheani lo yehol lalehet ahora ela rak kadima ve latet yegya kama she ifshar yesh ratson leagyia  la congress aba ve agyia beezrat ashem  toda lekoulhem  LEHAÏM BNEI BARUCH

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest