דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / ברחוב משוטטים חלקיקים של הנשמה שלי?

ברחוב משוטטים חלקיקים של הנשמה שלי?

שאלה: איך אפשר בחיי היום יום (ברחוב, בתחבורה הציבורית וכולי) להימצא בצורה האופטימלית ביותר בעבודה הרוחנית?

תשובתי: אני משתדל להסתכל על הכול דרך מערכת החיבור, דרך מערכת של השלמה הדדית. מעניין אותי האם אני אראה דרך כל מה שמתרחש לפניי, התגלות של שיתוף פעולה הדדי בין שני הכוחות המנוגדים, שמציירים לי כל מיני תמונות אפשריות.

אם אני נמצא במעגל בסדנה ולפניי יושבים תשעה חברים שלי, שותפים, במשהו גם מתחרים מי מאיתנו יענה יותר טוב, מי פחות טוב, איך אנחנו נוכל להשלים זה את זה, איך נוכל לשחק כולנו יחד, כדי למצוא תשובות נכונות, אז כאן קיימים הרבה קירבה וניגודים.

אם אני נמצא ברחוב, למה אני לא יכול לראות בכל אחד שמעורר בי איזה שהם רגשות שותף זהה? בעד או נגד, זה לא משנה, חשוב איך אני מגיב אליו. האם אני יכול להגיב כלפיו כאל האדם הקרוב לי ביותר? האגו אינו מאפשר לי. אם הייתי מסתכל עליו אחרת, והייתי רואה אדם קרוב ויקר לי, הייתי מייד משנה את היחס אליו.

צריך לשחק בזה, שדווקא על ידי הדלקה כזאת של התחל-עצור (סטארט-סטופ) לקבלה ולהשפעה, כל הזמן לברר את היחסים שלי עם האחרים. ואז אתה תהפוך להיות יותר גמיש, תרכוש מבט רך על החיים, על העולם.

אבל העיקר, כמובן, שאתה רוצה דרך המבט הזה להתחיל לראות את הכוח המנהל, שמציג לך את כל התמונה הזאת ומקרין אותה לפניך כדי שאתה תראה בזה את ההתגלות של הבורא, כדי שמאחורי התמונה הזאת אתה תראה את הכוח המנהל.

מתוך הקורס "יסודות הקבלה", שיעור "תוצאות מהכנס", 23.09.2012

ידיעות קודמות בנושא:
בירור אינטנסיבי
אתה ואני, ובנוסף גם כל העולם
להפריד את עצמי מעצמי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest