דף הבית / משבר עולמי / במקל – לעבר האושר…!

במקל – לעבר האושר…!

photo_rav_gh70_217.gif

שאלה: האם גם מי שחש את ה"נקודה שבלב" מקבל מכות כדי שילך בדרך שהוכנה בשבילו?

תשובה: את כולם דוחפים לעבר מטרת הבריאה על-ידי מכות. חלק מהדרך, עד לגילוי ה"נקודה שבלב", אנו עוברים תחת מכות, בבריחה מהייסורים, בלא מודע, ולאחר מכן, כשה"נקודה שבלב" מתגלה בתוכנו, אנו ממשיכים לקבל מכות, אך בהדרגה מגלים את הסיבתיות והמטרתיות שלהן.

מרגע זה דורשים מאיתנו, שנתקדם כבר בעצמנו, במודע, לעבר המטרה (הבורא), בעזרת הרצון הנוסף שלנו (ולא זה שמקבלים מלמעלה) – מהסביבה (הקבוצה).

שיעורים על פי מאמר החרות

שאלה: אני חדש בקבלה, בינתיים אשתי לא מתנגדת ללימוד, אבל אני מפחד שהקהילה תשפיע עליה והיא תבוא אלי בטענות שאני עושה משהו "שטני". איך אני יכול להסביר לה את חשיבות הלימוד?

תשובה: הקשר הגלובלי שמתגלה בין כל בני האדם בעולם וחוסר ההתאמה (הניגוד!) של היחסים האנושיים לקשר הזה, יביאו לכאלו מכות מצד הטבע על האנושות, החל מאסונות אקלימיים ועד למשברים כלכליים, שכולם יגלו במהרה את הייחודיות של השיטה לשינוי העולם לטובה, המוצעת להם באמצעות חוכמת הקבלה.

יחד עם זאת אנו צריכים לנסות בכל כוחנו להביא אליהם עוד היום את הסיבות למשברים ולסבל, כדי להעביר את התפתחות האנושות מדרך ייסורים לדרך של תיקון מחושב. ואז זה יהפוך את הייסורים ליחס חיובי של הטבע כלפי האנושות.

פוסטים קודמים בנושא: משבר עולמי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest