דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / במקום נישואים אזרחיים

במקום נישואים אזרחיים

כנס בסוצ'י. שיעור מס' 1.

הערה: נדמה לי, שהמדרגה הבאה שלנו זה שירות של האוכלוסייה. למשל, יש לנו הרבה מאוד אנשים בודדים, זו פשוט מכה. אבל למרות הכמות העצומה של אתרי ההיכרויות, אין שום תוצאות ביצירת משפחה.

לאחר שצברתי ניסיון בעבודה במעגלים, אני ראיתי עבורי תמונה מדויקת כיצד לדבר על הנושא הזה עם אנשים, כיצד ללמד אותם.

תשובתי: אני לא חושב, שלהפגיש אנשים וליצור מהם משפחות זה הפתרון לבעיה. אנחנו נמצאים בכזה שלב של התפתחות היסטורית, כאשר האנשים לא יכולים לראות את עצמם מקושרים על ידי משפחה. הם מתחברים, מולידים מהר ילדים ואחר כך מתחילים להתחרט: "מה עשינו?! זה כל כך מגביל אותנו, כל כך חונק!".

בזמן האחרון התחלתי להבין אותם יותר ויותר. מה שחונק אותם זה האגו שהתפתח בהם באופן מקסימלי. אנחנו צריכים לעלות עד להכרחיות של יצירת משפחה, כדי שהיא תהפוך לחלק של הכלי הרוחני שלנו. רק אז אפשר לדבר על להתחתן. אחרת שום דבר לא ייצא מזה.

וככל שנתקדם הלאה, כך יהיה יותר ויותר. לכן אנשים יתחילו לפנות ליצירת משפחה, רק כאשר הם יהיו בטוחים שזו הדרך שלהם למעלה, ולא מפני שהם פתאום נדלקו בקבוצה, באיזו סדנה. רק כאשר הם יגיעו למצב רוחני מסוים ויהפכו להיות גדולים רוחנית, אז הם יבינו מה זאת משפחה.

הפרספקטיבה של נישואים אזרחיים כמעט ולא תישאר, במקומם יבואו משפחות רוחניות. דווקא הצורך ליצירת תא משפחתי יהפוך לסיבה ליצירת משפחה.

מתוך שיעור מס' 1 בכנס בסוצ'י, 25.08.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מוסד הנישואין מתפקע
מאה של קדמה תעשייתית, מאה של התפרקות המשפחה
מדוע אנחנו לא מתאימים זה לזה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest