דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / במה תלויים הנוחות והרווחה?

במה תלויים הנוחות והרווחה?

שאלה: האם כדי להביא את כל העולם לגמר התיקון, צריך להתנתק ממנו לגמרי?

תשובתי: אנחנו בכלל לא צריכים להתנתק מהעולם כדי לתקן אותו. איך אפשר לתקן משהו אם אתה מתנתק ממנו?

אנחנו צריכים לעלות כדי לרכוש את הכוח הרוחני, את כוח ההשפעה, האהבה, הקשר בינינו. ולאחר מכן, כשנרכוש אותו ונאחז בו בבטחה, אז כבר נוכל לתקן את העולם הזה ולנהל אותו.

אנחנו נראה שבעיקרון איננו צריכים לעשות שום דבר. בזכות האיחוד שלנו, המדרגה העליונה תתגלה בעולמנו עד כדי כך שהוא יגיע להרמוניה ואיזון.

עכשיו קיימת בעולם בעיה גדולה שלא כל כך מפרסמים אותה: בעיית ההתקררות. אנחנו לא מתארים לעצמנו בפני מה אנחנו עומדים במהלך כמה השנים הקרובות: זרם הגולף ייעלם, ואמריקה, בריטניה ואירופה ייהפכו לסיביר. זה יגרום לרעב ולבעיות גדולות. חוץ מזה, יש את הבעיה של המשברים הפיננסיים, המשברים בחינוך, בהשכלה, בחיי המשפחה וכן הלאה.

כל זה פתאום יבוא לאיזון בכל הדרגות של הפעילות האנושית והסביבה הסובבת, ברגע שאנחנו נחזיר את האיזון בדרגה העליונה הבאה, מפני שממנה יורדים לעולמנו כוחות הניהול.

מאחר ובינתיים תואמים לדרגה העליונה, אנחנו מרגישים את חוסר התיאום הזה כמשבר כולל. לכן השבת האיזון בדרגה הבאה תוריד משם כוחות של שיתוף פעולה נכון עם העולם שלנו, ואז שני העולמות יתקיימו בהרמוניה ביניהם. אנחנו פתאום נגלה שאנחנו חיים בעולם נוח: הכול בסדר, הכול מספיק לכולם, ואין שום בעיות.

לכן אנחנו לא יכולים לתקן את העולם שלנו בצורה פיזית. כמה שלא נתקן אותו ונשתוקק להיטיב אותו – הוא רק ילך וייעשה יותר גרוע. אבל אם אנחנו נבוא להרמוניה במדרגה העליונה יותר, אז נביא את העולם שלנו לאיזון, לנוחות ולביטחון. ובזה אנחנו עוסקים.

מתוך השיעור הווירטואלי, 27.11.2011

ידיעות קודמות בנושא:
העולם כבר קשור הדדית. ואנחנו?
המערכת העליונה לוחצת עלינו
הרצון של המערכת האינטגרלית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest