דף הבית / חינוך, ילדים / במה כדאי להשקיע את הכסף?

במה כדאי להשקיע את הכסף?

שאלה: אירופאים צוברים מאות מיליוני דולרים בבנקים. על פי הסטטיסטיקה צרפת, ספרד, איטליה, גרמניה צברו בבנקים קרוב ל – 100 מיליארד יורו.

פרט לזה, אפילו שם, איפה שאנשים בקושי מצליחים להחזיק ממשכורת למשכורת, במקום שיש פנסיות עלובות, אנשים שמים קצת כסף בצד, הם לא משקיעים בתוכניות בבנק, אלא שמים בצד בבית. כלומר אנשים התחילו לחסוך, לצבור. או שהם פוחדים ממגפה שנייה, או שהם לא מאמינים לאף אחד, והעתיד לא ידוע להם. אני האדם הפשוט, מה עליי לשים בצד ליום השחור?

תשובתי: תמשיך לשים בצד כסף. אסור לנתק את האדם מהמעשה הזה. אבל זה לא הכול. אתה צריך להבין שהכסף יעזור לך וטוב שיהיה. אבל באלו נסיבות תחייה מחר כדי שהכסף הזה יעזור לך? אני אפתח קצת את התמונה.

אני אסביר איזה עתיד צפוי לנו ואחר כך שהאדם יחליט מה לעשות. בין אם נרצה בכך ובין אם לאו, הכול נבנה על קשר טוב ומוחלט בין בני האדם. בני אדם נוכחים לדעת היום שהאגואיזם, זה האויב שלהם ושהם לא יכולים להתקיים כך, אחרת פשוט סוגרים להם את החמצן.

כלומר אנחנו כבר לא חווים ולא מרגישים סיפוק בשום מעשה או פעולה, אין תוצאות חיוביות. לא נותר לנו שום דבר, אלא להיות מקושרים בקשרים טובים זה עם זה. זה יתבהר בהדרגה מתוך הטבע. אנחנו פתאום נראה שהטבע משנה את החוקים שלו. כלומר, ישנם כוחות שליליים וכוחות חיוביים ופתאום אנחנו רואים שדווקא על ידי כוחות חיוביים אנחנו יכולים להשיג משהו, ואילו על ידי הכוחות הרעים לא משיגים כלום. איך נפעל? אני מקווה שזה יהיה דווקא על ידי כוחות חיוביים.

שאלה: ואז במה אשקיע את הכסף ששמתי בצד, אם הקשבתי והבנתי את דבריך? בחינוך של הילד שלי או במה?

תשובתי: ודאי שבחינוך, בהשכלה. וכמובן גם בקירוב אנשים אחרים.

שאלה: האם זו תהיה ההשקעה הטובה ביותר?

תשובתי: כן. בכסף הזה תוכל לרכוש ניירות ערך, ובכל נייר ערך יהיה כתוב שאתה מקושר בקשרים טובים עם עשרה, עם מאה, עם אלף בני אדם.

שאלה: וזה יהיה הכסף האמיתי שלי?

תשובתי: זו ההשקעה שלך והסביבה שאתה קונה לעצמך.

מתוך תוכנית טלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 22.06.2020

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest