דף הבית / חכמת הקבלה / בחיפוש אחר משמעות החיים

בחיפוש אחר משמעות החיים

שאלה: היום חכמת הקבלה הפכה ללימוד אופנתי. החסידים שלה הופכים להיות אנשים בולטים, כגון מדונה. האם זה מפריע או עוזר למטרה הגלובלית שלך: להביא את האדם לטבע הרוחני?

תשובתי: מצד אחד, זה מסב את תשומת ליבם של האנשים לחכמת הקבלה, הם מתחילים לקרוא ולהתעניין בה. מצד שני, חלקם מתחברים למקורות שאינם קבליים כלל וכלל. אין מה לעשות, כך האנושות מתפתחת, כשהיא נכנסת למערכת רוחנית עצומה, היא לא יכולה מיד להבין ולתפוס מה זה בעצם. לכן אנשים ניגשים לשאלה הזו מצדדים שונים.

אפילו התלמידים שבאים אלינו ללמוד, במשך חצי שנה או יותר, אינם מבינים היכן הם בדיוק נמצאים. אפשר להשוותם לאלו שלמדו פיזיקה קוואנטית. גם שם במשך שנה התלמידים מסתובבים חצי מיואשים מחוסר הבנה. אדם אינו יכול להיכנס מיד למימד חדש, לכן בחכמת הקבלה חייבת להיות תקופת הסתגלות.

שאלה: האם הסלבריטאים האלו עוזרים לך?

תשובתי: זה לא תלוי בהם, אלא בצורך, בדרישה ובנחיצות של האדם. לחכמת הקבלה מגיעים אנשים שהשאלה על משמעות החיים דוקרת את נשמתם: "בשביל מה אני חי?!". אם השאלה הזאת בוערת באדם, הוא מרגיש חוסר משמעות בקיום שלו והוא אינו יכול להשלים עם זה, אז בסופו של דבר הוא יגיע אלינו. אבל אם השאלה על משמעות החיים מסופקת עבורו על ידי אוכל, מין, עושר, משפחה, עסקים וכדומה, אז הוא נתקע איפשהו בדרגות האלו של הסיפוק. זה לא טוב ולא רע, פשוט האדם נמצא בינתיים ברמת התפתחות כזו.

במשך זמן מה אני בעצמי חיפשתי את משמעות החיים תחילה במדע ואחר כך בדת, ולא מצאתי אותה בהם. וכשזה כבר הפך לבלתי נסבל לגמרי, הציעו לי לחפש אחר מקובלים. ארבע שנים חיפשתי את המורה שלי, וכשמצאתי אותו, הבנתי שזה שלי.

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest