דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בחיבוק אחד סביב כל העולם

בחיבוק אחד סביב כל העולם

מתוך שיעור מס' 6, כנס קרסנויארסק

שאלה: מה בדיוק נתן לנו הכנס הזה, לאיזו מדרגה הוא העלה אותנו?

תשובתי: אני השתדלתי להראות לכם בכנס הזה את הדרך הישרה מהאדם לקבוצה ומהקבוצה לבורא, שמתגלה בתוכה. אני מציע לכם לשמוע את השיחה שהייתה היום בבוקר (שיעור מס' 5 מהכנס) עוד כמה פעמים. תוך החצי שעה הזאת אני השתדלתי להביע באופן ברור, תמציתי ורגשי, כיצד האדם מעביר את ה"אני" שלו מתוך עצמו לקבוצה ומתחיל לשמוח בשמחתה, להתמזג איתה, לצאת לתוכה. הוא משאיר את האגו שלו בחוץ, ומעביר את ה"אני" שלו לקבוצה.

כאשר הוא באופן כזה מתחבר עם חברים אחרים, אז ביניהם מתגלה הבורא. ואז הם, כל אחד מהם וכולם יחד, שמחים כבר לא ממה שקורה בקבוצה, אלא מזה שמגלים את הבורא, שמחים באותה השמחה, באותו האושר שהוא מרגיש, שהוא זו תכונת ההשפעה.

זהו כל המימוש של מטרת הבריאה: ליהנות לנברא, כלומר אותנו, דווקא על ידי המצב הזה, הגילוי הזה, החוויה, ההרגשה העצומה של האושר מזה שאתה יוצא מעצמך לקבוצה ומהקבוצה לבורא. על המעבר הזה עלינו להתגבר. אני מאוד הייתי רוצה, שבזמן הזה שנשאר לנו עד לכנס בסנט פטרבורג, אנחנו נתאמן על זה, כל אחד מאיתנו וכולנו יחד.

זוהי השאלה החשובה ביותר, ובעיקרון, היחידה. וממנה כבר נובעות כל הוואריאציות הפרטיות של שיטת הקבלה. בכנס בסנט פטרבורג אנחנו כבר נדבר על מימוש ממשי.

חייבים לשמור על קשר תמידי בין הקבוצות של אזור אחד ובין האזורים, כדי שזה ינבע מקשר פרטי לקשר יותר ויותר כללי משותף. לפי שיטה כזאת צריך להתחבר. חשוב מאוד דווקא להתאחד, ולא להתחרות. חבל על אותם החברים שיכלו להגיע לכנס ובכל זאת החליטו שזה לא בשבילם ושאפשר לשבת בבית. הם מאוד הפסידו. זה הבורא עושה איתם את החשבונות שלו, ואנחנו יכולים רק להצטער עליהם.

צריך להתקדם קדימה ולעשות כל מה שרק אפשר כדי לצאת מתוך עצמי לקבוצה. הכנס בקרסנויארסק עזר לנו מאוד בזה, כמו שלא קרה באף כנס אחר. וחוץ מזה, אנחנו ביצענו עבודה מאוד מועילה וגדולה, בכך שגרמנו לתחושה עצומה של קינאה בכל ה"עולם הקבלי" שלנו, צער על כך שהם לא איתנו. זה מאוד משמח אותי.

באמת יש להם על מה להצטער, וחבל לי שהם לא היו כאן, למרות שהם משתתפים בכל הפעילות בצורה וירטואלית. שתישאר להם תחושת הצער, אני בשום פנים לא רוצה לכבות אותה.

אבל מצד שני, אם אנחנו נהיה מקושרים איתם, אז הרגשת הקנאה הזאת כלפינו תתחבר איתנו ואנחנו נקבל מהם את הרצון הענק הזה שהצתנו בהם. והם יקבלו מאיתנו את אותו המילוי שאותו אנחנו גילינו וחשפנו כאן. ובזכות ההעשרה ההדדית הזאת אנחנו כולנו נעלה. לכן אנחנו מזמינים את כולם להתחבר בחיבוק אחד גדול סביב כל העולם.

מתוך שיעור מס' 6 בכנס בקרסנויארסק, 16.06.2013

ידיעות קודמות בנושא:
לְמה עלינו להגיע בסתיו הקרוב
להתקפה עצמית יחד עם הקבוצה
כנס קרסנוירסק: זרם חיבור רענן

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest