דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / בזכות המקובלים מהעבר

בזכות המקובלים מהעבר

שאלה: מה זאת אומרת "המקובלים העבירו את האור לאנשים?", הרי הם רק שינו את תפיסת המציאות שלהם?

תשובתי: המקובלים הם אנשים שעוברים את ה"מחסום", נכללים בתוך מערכת ההנהגה העליונה, ובעזרת הרצונות שלהם להיתקן מזרימים לתוך המערכת הזאת את פעילותם.

אנחנו לומדים זאת מתוך מערכת העולמות העליונים, שנמצאת במצב פסיבי ופועלת כאילו בניוטרל (על ריק), כי יש בה רק "אור חסדים". וכאשר נכללות שם התכונות האגואיסטיות המתוקנות שלנו, אז מופיע בה "אור החכמה" והמערכת מתחילה לעבוד. כאילו שאתה לוחץ על דוושת הדלק והמנוע מתחיל לעבוד לא בניוטרל אלא משולב בהילוך, אותו הדבר קורה גם כאן.

לכן, המקובלים שתיקנו את עצמם, שהם חלקים מתוך המערכת כולה, גם המערכת שלנו וגם המערכת העליונה, הוסיפו לתוך המערכת הזאת את האור שלהם. הם הוסיפו "אור חכמה" על הרצונות האגואיסטים המתוקנים שלהם, ולכן, כל המערכת כבר פועלת בהילוך שונה. כלומר היא כבר יכולה, מסוגלת לקבל אותנו, לעבד אותנו ולכלול אותנו בתוכה, זאת זכות האבות.

בדיוק כך אנחנו פועלים היום. כאשר אנחנו מתקנים את עצמנו, בעצם אנחנו עושים את אותו הדבר עבור הדורות הבאים שיבואו אחרינו. וכך בהדרגה כולם זה אחרי זה.

לכן, תיקון העולם נעשה מהתכונות האגואיסטיות הקלות לתכונות הקשות. והאנשים שיגיעו לקבלה, כלומר לתיקון עצמי בעוד מספר שנים, יהיו הרבה יותר אגואיסטים מאיתנו, אבל אנחנו כבר נכין עבורם את הקרקע על ידי המשכת המאור לתוך מערכת העולמות, שבלעדינו הייתה עובדת רק על "אור חסדים", כלומר הייתה במצב קטנות.

מתוך השיעור הווירטואלי, 18.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
ההשקעה של המקובלים מהעבר בתיקון הכללי
שומרי העולם
מקובלים – נשמות המחיות את הדור

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest