דף הבית / משבר עולמי / ארונות קבורה קוסמיים 

ארונות קבורה קוסמיים 

הערה: בחלל הצטברה כמות עצומה של זבל עד כדי כך שהמדענים סבורים שהוא יכול לשמש עילה לעימותים צבאיים בין מדינות.

תשובתי: יכול להיות שאלה אובייקטים צבאיים, הפרעות קשר שונות שנשלחו בכוונה. זה מצביע על כך שלא התקדמנו במאומה לקראת מטרתנו להיות בני אדם.

כאשר אנחנו עורכים חפירות ארכאולוגיות ומגלים שכבות קדומות יותר, נהוג לומר שהגענו ל"שכבה תרבותית", אליה שייכות גולגלות שבורות, שלדים ודברים נוספים שנשארו מהמצבים הקודמים, כלומר כל מה שהאדם זרק והותיר אחריו. באופן דומה אנחנו נוהגים עם החלל. אובייקטים קוסמיים רבים משוגרים לחלל, אומרים שכבר אבד הקשר עם עשרות לוויינים צבאיים והם סתם צפים שם, ועוד מעט לא נוכל לטוס לחלל. לכן כשמביטים מהצד על כדור הארץ, אפשר בוודאות לומר עלינו שקברנו את עצמנו תחת השכבה התרבותית שלנו.

הערה: אומרים שבחלל הקרוב יש יותר מטריליון שברים בגדלים שונים.

תשובתי: הם יצופו שם אלפי שנים. גם כאשר כבר לא יתקיים כדור הארץ שבו חיה מה שנקרא "אנושות תרבותית", השכבה התרבותית הזו תצוף בחלל. הדורות הבאים, אם יופיעו שוב על פני האדמה, יוכלו ללמוד עלינו על ידי החפירות בזבל הקוסמי הזה, השכבה התרבותית שלנו.

הערה: לפי השברים האלה ניתן לומר שאנחנו אגואיסטים גמורים שלא אכפת להם מהדור הבא.

תשובתי: אנשים לא יכולים להגיע להסכמה ביניהם כדי לעצור את כל זה. האדם משאיר אחריו רק לכלוך ועודפי פסולת לא אקולוגיים, שמשתתפים במחזוריות של הטבע כשאריות טבעיות של הגוף.

שאלה: למה אנחנו לא חושבים על הדורות הבאים?

תשובתי: מפני שאנחנו אגואיסטים אנחנו לא יכולים לחשוב על שום דבר, אולי רק קצת על הילדים ומעט על הנכדים, אבל באופן כללי על שום דבר ועל אף אחד. האגו שלנו עד כדי כך מֵצֵר ומגביל אותנו ולא משנה כמה גדולים ומוכשרים אנחנו. הגענו למבוי סתום וזה טוב, מפני שאם נבין שהגענו אליו, ישנה אפשרות לעלות דווקא מהנפילה העמוקה ביותר לפריצה גדולה. חכמת הקבלה קוראת לזה ומבטיחה לנו את זה, ונקווה שכך גם יהיה.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן", 25.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest