דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אפשר לעצור את העולם!

אפשר לעצור את העולם!

ידיעה: הפילוסוף היווני זנון (זנון מאליאה, ביוונית Ζηνων) מצא, שאם אפשר היה לחלק את הזמן לפרקי זמן קצרים מאוד, אז העולם היה נעצר במקום, והוא צדק מבחינת המכניקה הקוונטית. האפקט הקוונטי של זנון הוא תיאוריה מדעית שמתבססת על "פרדוקס החץ הנע". החץ נע, אולם בכל רגע הוא נמצא במצב מנוחה.

אם הזמן מורכב מרצף של רגעים, והחץ נמצא במנוחה בכל אחד מהם, אז הוא בכלל לא נע. המדענים גילו שאפשר לשנות התנהגות התפרקות של אטומים מפני שהאטום שלא צופים בו, נעלם משדה הראייה למצב של סופר-פוזיציה. ובמצב הזה הוא גם מתפרק וגם לא מתפרק בו- זמנית, עד לרגע שמישהו יבדוק אותו. אם תבדקו אותו פעמים רבות, כל שנייה, אז סביר להניח שהוא לא יהיה במצב של פירוק.

בכל פעם שבודקים אותו הוא חוזר למצבו ההתחלתי והחישוב מתחיל מחדש. אם תבחרו זמן נכון למדידות שלכם, אתם תוכלו לאלץ את המערכת להתפרק יותר מהר מאשר אם לא תצפו בה.

במקרה זה זנון צדק בהחלט. אם בוחרים נכון את רגעי המדידה, אתם יכולים לאלץ את העולם לעצור במקום. אבל אז אתם יכולים גם לזרז אותו.

התייחסותי: זה רק מאשר את התופעה שמתוארת בחכמת הקבלה. גילוי העולם מתייחס רק כלפי הצופה, ומחוץ לנו העולם אינו קיים, בכל אחד מאיתנו יש עולם שונה. ועל ידי שינוי התכונות שלנו, אנחנו משנים את העולם שאנחנו רואים, כלומר, רואים אותו דרך התכונות החדשות שלנו.

ידיעות קודמות בנושא:
המציאות המוזרה הזאת
עולם, הארוּג מגלים של אור
הפיזיקה הקוונטית וחכמת הקבלה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest