דף הבית / כלכלה / כסף / אפילו השמיים הם לא הגבול

אפילו השמיים הם לא הגבול

הכלכלה היא התחום החשוב ביותר עבור האדם. ובאמת היא מהווה העתקה, השתקפות של כל שאר תחומי החיים. לא נוכל לבנות כלכלה נכונה אם לא ניקח בחשבון את החינוך, את היחסים במשפחה, את מצב רוחו של העם… כל זה משפיע על הכלכלה.

זה דומה לזיווג הרוחני, שבעזרתו הפרצוף הרוחני ממלא את עצמו. בזיווג הזה נכלל הכול: כל הרצונות, כל המחשבות, כל התכונות, כל היחסים בינינו – כל זה יחד בא עכשיו במגע עם האור, עם המילוי. זאת נקראת כלכלה נכונה!

ואילו אנחנו, בכלכלה הרגילה, חותכים איזשהו חלק קטן ועובדים איתו. פשוט כי איננו יודעים לעשות את החישוב הגלובלי הנכון. אם כי שמעתי שכבר ישנם ניסיונות לעבור ממספרים ונוסחאות פשוטות לערכים אחרים, שלוקחים בחשבון את הגורם האנושי.

אבל עבורי הכלכלה הנכונה היא ה"זיווג דהכאה", שבעזרתו אתה מצליח לקבל את המילוי האופטימלי עבור המצב הנוכחי שלי, ויש לפניך דרך סלולה כדי להשיג מילוי יותר ויותר גדול. כמו בעלייה הרוחנית, אתה אף פעם לא תישאר בהפסד ולא תעשה טעות ותיפול לתוך משבר.

יתגלו לך בכל פעם "שטחים ריקים" חדשים, הזדמנויות חדשות למילוי. וזה בעצם מה שהאנושות חולמת עליו: שבכל פעם יתגלו לפנינו הזדמנויות חדשות למלא את עצמנו עוד יותר, וכך עד אין סוף, ללא גבולות… כמו שאומרים: אפילו השמיים הם לא הגבול.

מתוך שיעור על מאמר של הרב"ש, 09.10.2011

ידיעות קודמות בנושא:
הכלכלה המעורפלת של תקופת המעבר
קרן אור מהעתיד בתוך החושך של ההווה
כלכלת הנשמה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest