דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אסור שהנאציזם ינצח בעולם!

אסור שהנאציזם ינצח בעולם!

בעל הסולם, מתוך כתבי "הדור האחרון": "מה קרה לגרמנים, שנחשבו מעמים בעלי ציביליזציה היותר נעלים, ופתאום ביום אחד נהפכו ונעשו עם פראי אדם, הגרוע ביותר מין עמים הפרימיטיביים, שכבר היו מעולם. ולא עוד, שהיטלר נבחר על פי רוב."

תהליך האבולוציה של האנושות הוא לא תהליך הגיוני לפי השכל שלנו. העם הגרמני היה מפותח ביותר בין העמים באירופה ובכל העולם באופן כללי, הוא היה נחשב לעם המשכיל ביותר שנתן לאנושות מלכים נאורים, התפתחות של טכנולוגיה, תעשייה, מוזיקה קלסית, מדע, פילוסופיה.

כל זה יצא מגרמניה, ודווקא העם המפותח והמשכיל הזה הפך מעם מתורבת לברברים פראי אדם ששורפים ספרים ורוצים רק לשלוט. כך השתנה מצבו של העם הזה בצורה קיצונית.

"העולם בטעות חושבים את הנאציזם לתולדת גרמניה בלבד, כי הוא תולדתה של הדמוקרטיה והסוציאליזם, שנשארו בלי דת ונימוס ומשפט השלום. וא"כ כל האומות שווים בזה ואין תקוה כלל שהנאצים יגוועו עם הניצחון של בעלי הברית, כי מחר יקבלו האנגלוסקסים את הנאציזם, שהרי גם הם נמצאים בעולמם של דמוקרטים ונאציסטים."

המשטר הנאצי, הוא אחד משלבי ההתפתחות האגואיסטית של האנושות שאותו אי אפשר למנוע. אם אנחנו נמשיך להתפתח בצורה אגואיסטית, אנחנו בהכרח נגיע למשטרים פשיסטיים בכל מדינה, בכל עם, לפי ההתפתחות שלו.

ואף שהצרפתים, לדוגמה, מאוד סבלו מהגרמנים בזמן המלחמה, גם בצרפת ישנה סבירות של משטר פשיסטי. ואנחנו כבר רואים שהמנהיגים של המפלגות הלאומניות הימניות-קיצוניות, כמו מארי לה פן, כבר נכנסים לממשלה.

אותו הדבר קורה בכל מקום – לא משנה איזו מדינה ואיזה עם. הנאציזם בהכרח יהיה אחד מהמבנים החברתיים, במקרה ואנחנו עוד לפני זה לא נתחיל לעבוד על איחוד העם כדי להגיע לדבקות עם הבורא. רק בצורה כזאת אנחנו יכולים למנוע היווצרות של משטרים נאציים, פאשיסטיים בכל המדינות.

ואם זה לא יקרה, הפשיזם ינצח בכל מקום – אין שום אפשרות להימנע ממנו. המדינות שסבלו קשות מגרמניה הנאצית – הן בעצמן יהפכו להיות כאלה ואפילו יותר גרועות!

פשיו (fascio) – פירושו איחוד, "אלומה". אם אנחנו רוצים שאחרי הקפיטליזם לא יבוא המשטר הפשיסטי, כמו שזה היה בגרמניה, אנחנו חייבים להשפיע על כך שהאיחוד שאליו הם שואפים לא יהיה אגואיסטי, אלא למען כוח ההשפעה. צריך רק לשנות את הכיוון.

אבל ברור שהעמים שואפים לאיחוד פנימי. אנחנו נראה בזמן הקרוב ביותר איך המשטרים הפשיסטיים משתלטים על כל העולם, אם אנחנו לא נצליח על ידי ההפצה שלנו להביא להם את האור המחזיר למוטב שישנה את כל התהליך הזה באופן מיידי.

בזכות זה ניתן למנוע את ההתפתחות שמובילה לניצחון של הנאציזם בעולם ומלחמת עולם שלישית ואפילו רביעית. במקום זה אנחנו יכולים לעלות בצורה ישירה לאיחוד ותיקון.

מתוך שיעור בנושא "יום הזיכרון לשואה ולגבורה", 28.04.2014

ידיעות קודמות בנושא:
החלום של בעל הסולם
לומר "לא" לשואה חדשה
ישראל בדרום אמריקה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest