אסור לנו לטעות

process_poshel_100_wp.gif

מתוך הכנס באירופה, שיעור מס' 4

שאלה: התקופה הנוכחית היא מאוד קשה. אנחנו מרגישים לחץ שמופעל עלינו, הבורא מאוד קפדן כלפינו. באיזה אופן, כאן באירופה, אנחנו יכולים להתעלות מעל לכל הפחדים שלנו להגיב בצורה נכונה על מה שהבורא רוצה מאיתנו?

תשובתי: המטרה העיקרית שלנו זה החיבור, האיחוד. אפילו אם אנחנו לא נפיץ את שיטת החינוך האינטגרלי, אז החיבור שלנו בכל מקרה ישפיע על העולם. הוא יתפשט כאילו מתחת לפני האדמה וישפיע על כולם.

כולם יתחילו לדבר על זה. כולם יתחילו לחשוב ולהבין, מפני שכל העולם בכל מקרה מקושר בינו לבין עצמו. זה ידוע ממחקרים מדעיים, ואנשים כבר מרגישים את זה: דבר שאני חושב עליו במדינה אחת בעולם, מתחיל פתאום להתגלות במחשבות ובפעולות במדינה אחרת, וכולי.

לכן, בראש ובראשונה, נחוץ לנו חיבור, איחוד. במיוחד אם אנחנו מתחילים להתחבר מעל לכל גבולות אירופה! וברגע שאנחנו נתחיל לעשות את זה, אנחנו נרגיש שהיחסים בין המדינות, בין בני האדם, הופכים להיות אחרים לחלוטין. כלי התקשורת מתחילים להגיש את המידע בצורה קצת שונה: בצורה יותר רכה, בהדדיות, בהבנה שאין ברירה אחרת, צריך לעשות תעמולה ליחסים טובים זה כלפי זה. לכן, לקראת זה אנחנו צריכים ללכת.

ואחר כך, מתוך החיבור שלנו, כבר להפיץ את שיטת החינוך האינטגרלי עצמה. כל זה אינו מסובך בכלל. אתם לא מתארים לעצמכם עד כמה מהר זה יתממש, צריך פשוט לקחת ולפעול בצורה נכונה, זה הדבר העיקרי בחכמת הקבלה. כי אתם יכולים להשקיע כמות עצומה של כוחות, שנים של עמל, תסחטו מעצמכם כל מה שרק אפשר, אבל אם זה לא מתקדם בכיוון הנכון, אלא מעט מוּטֶה הצידה, אז שום דבר לא ייצא מזה!

בעל הסולם כותב בספר "שמעתי", ש"ישראל", זה מי שמכוון ישר אל (ISR-EL) הבורא (BORE), ה"תורה" (TORA), זו המערכת שמחברת בין בני האדם, מפני שהיא פועלת לביצוע הכלל "ואהבת לרעך כמוך". כלומר, אם אתה מכוון את עצמך דרך האהבה, דרך הקשר ביניכם, ישר אל הבורא, אז אתה תגיע לבורא. אבל אם אתה מעוות במקצת את הדרך הזאת, אז אתה סוטה הצידה. המרחק הזוויתי הזה יכול להיות קטן מאוד, אבל כאשר אתה מתקדם, המרחק הולך וגדֵל.

לכן אסור לנו לטעות, אנחנו צריכים כל הזמן לתקן את עצמנו: עוד קצת ועוד, כמו כל מערכת מעקב.

לזה אנחנו צריכים לשים לב, ואז לא יהיה מסובך וקשה בכלל. מהר מאוד, ממש מייד, אתם תרגישו את התגובה הנכונה של העולם. אנשים פתאום יתחילו למצוא אתכם, לפנות אליכם ולשאול: "איפה הייתם עד עכשיו?".

מתוך שיעור מס' 4 בכנס אירופה, 22.03.2013

ידיעות קודמות בנושא:
להידבק חזק יותר בבורא
חיבור עם מילוי
תפקידה של הדת בתהליך ההתפתחות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest