דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנטנה שקולטת אות מהבורא

אנטנה שקולטת אות מהבורא

laitman_2010-03-15_9987_us-70.jpg

שאלה: כשאתה מדבר על חכמת הקבלה, אתה מביא הרבה דוגמאות מהמדע. באיטליה היה ממציא ידוע, בשֵם מָרְקוֹנִי. הוא שיכלל את מקלט הרדיו הראשון, בכך שהעלה את הרגישות שלו כך, שזה איפשר לממש את הקשר ממרחק רב מאוד. האם כך גם אנחנו צריכים להעלות את הרגישות של הנשמה שלנו, כדי לפתח קשר עם האחרים? האם האנטנה הזאת, זוהי האמונה?

תשובתי: מרקוני היה מדען גדול, ויש לו הרבה סודות. הוא גילה לנו רק חלק קטן ממה שהוא באמת גילה. הוא גילה סוג מסוים של גלים שאנחנו לא יודעים עליהם עד היום, ושמקיפים בקלות את כדור הארץ שלנו ואפילו חודרים דרכו. הוא היה אדם מיוחד, גאוני.

כשאנחנו יוצאים מתוכנו "החוצה", אז אנחנו מתחילים להרגיש שׂדה אנרגטי כולל, שממלא את כל החלל שבינינו. השׂדה הזה, הוא למעשה הבורא. להרגיש אותו, זה אומר להשׂיג את הבורא, את הכוח העליון שמחבר את כל הנשמות ביניהן.

מכאן נובע שכולנו יחד והבורא (שזה הכוח העליון, המחשבה, שנקראת "מחשבת הבריאה") הופכים להיות שלם אחד. לכן האדם נקרא "אדם", כלומר "דומה" לעליון, לבורא.

במצב הזה שאנחנו משיגים אנחנו פשוט נכללים בתוכו, שורים בתוכו עם ההכרה וההבנה העצמית שלנו. הכוח הזה, שבתוכו אנחנו נכללים, נקרא כוח האמונה.

אמונה, זו ספירת הבינה (מהמילה "הבנה"). כלומר "להאמין", זה לא לסגור את העיניים וללכת כמו עיוור, כי אני מאמין למישהו שאמר לי משהו. לא! האמונה מבוססת על כוח ההשפעה. אם אני יודע להחליף את הכיוונון של "מקלט הרדיו" הפנימי שלי, אז אני נכלל באותו הגל, ואותו המידע שאני מקבל ממנו, זה נקרא אמונה.

מתוך הרצאה ברומא, 02.06.2011

ידיעות קודמות בנושא:
קבלה ללא שום מיסטיקה
המַקלט שלי מכוון לתדר של האור
מקלט בטווח ההשפעה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest