דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אנחנו קיבלנו הזדמנות לעלות!

אנחנו קיבלנו הזדמנות לעלות!

חופש הבחירה היחיד שניתן לנו הוא לחזק את הסביבה שלנו שתשפיע על כל אחד. זה בידיים שלנו, חוץ מזה איננו יכולים לשנות דבר בחיים האלה.

נכנסת לאולם הגדול בכנס "קבלה לעם" העולמי והרגשת את המתח העצום כי השפיע עליך הרצון המשותף שהיה שם. בכל אחד בער הרצון האדיר להגיע ליכולת לקפוץ יחד עם כולם למעלה, וזה השפיע עליך. מדוע עכשיו אינך מסוגל לארגן סביבה כך שתשפיע עליך באותה המידה? בכל שיעור נמצאים יחד איתנו אלפי אנשים, מדוע איננו יכולים להשפיע זה על זה? אנחנו נמצאים באותו קשר, באותו שדה משותף. האם זה כה חשוב שאיננו יושבים באולם אחד, במימד פיסי אחד? זאת כל הבעיה? מדוע חסרה לנו אותה שמחה כללית, כוח שמחה עצום?

פשוט חסרה לנו ההכנה. כל אחד מאיתנו, חודשים לפני הכנס כבר חיכה ליום הזה בתקווה, בחרדה, ביראה ובדאגה. אנחנו קראנו על כך והקשבנו, למדנו שירים מיוחדים. כולנו התכוננו לאירוע הזה! כמה כסף זה עלה לנו, כמה זמן ומאמץ פיסי, וכמובן שכשכל זה התרכז למקום אחד ומייד ברגע התפוצץ, התקבלה תוצאה מרשימה. כל מי שהיה שם קיבל רושם חזק מאד, כך גם מי שעקב אחרי האירוע במסכים. אז מדוע איננו מסוגלים להמשיך כך?

אנחנו השגנו את המדרגה הזאת, את ההתעלות הרוחנית בעזרת עבודה משותפת שלנו מלמטה (התערותא דלתתא) וכעת היא שלנו! אנחנו רכשנו אותה, שילמנו עבורה! אז מדוע איננו יכולים לשמור על הרכוש שלנו בידינו? יש לזכור ששמרנו על ההישג אחרי הכנס כיוון ש"מעלים בקודש ולא מורידים". כל מה שהשגת הוא כבר שלך! אך עכשיו נופל עליך רצון חדש לא מתוקן שמסתיר ממך את כל מה שהיה קודם, כי הוא מגלה לך פסגה חדשה שעליך לעלות. עליך לראות את ההר החדש כאמצעי לעלות.

אז הבה נבין מה קרה לנו! לא נפלנו, אלא קיבלנו עכשיו הזדמנות לעלות! אז נראה לפנינו מטרה ברורה, ויהיה צורך רק לאחד את הכוחות שלנו. כיוון שזו הפעולה היחידה שבעזרתה אפשר לעלות, רק בעזרת החיבור! אנחנו מתחברים בקבוצה עוד יותר, וזה יעיד על כך שאנחנו עולים! האור מעלה אותך, אינך צריך לעשות דבר חוץ מלהתחבר יותר עם האחרים, ואז האור מעלה אותך לפסגה החדשה, למדרגה חדשה. זה הכול!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "גוף ונפש", 23.11.2010

ידיעות קודמות בנושא:
אל תרשה לעצמך ליפול
ההצלה מגיעה כהרף עין
הקיר בפנים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest