דף הבית / חינוך, ילדים / אנחנו נמצאים בתחילת תקופת המעבר

אנחנו נמצאים בתחילת תקופת המעבר

דעה (חבר הפרלמנט האירופאי לשעבר ד. קְייֵזָה): אנחנו נמצאים בתחילת תקופת המעבר, שאין לה תקדימים בהיסטוריה. ההיסטוריה של שלושת המאות האחרונות מגיעה לסופה. היום ברור, שכל המשאבים של כדור הארץ כמעט ונגמרו. לכן כל המציאות שלנו שאליה אנחנו התרגלנו, תתחיל להשתנות, ציביליזציית הכסף תיעלם.

זהו באמת משבר גלובלי. אנחנו שינינו את הכיוון של הטבע עצמו.

הדמוקרטיה הקודמת גוססת, מחצית מהאוכלוסייה איננה משתתפת בבחירות, צריך ליצור תנועה חדשה, מלמטה, במסווה של הגבלה עצמית, לשנות את עצמנו ואת אורח חיינו.

אבל אפילו אלה שהיו יכולים להגביל את עצמם, אינם חושבים על זה, מפני שמתמרנים ומנצלים אותנו, הפכו את בני האדם למכשירי קנייה. מנהלים את המוחות של רוב בני האדם. אנחנו חיים למען השוק, הוא מכתיב לנו את הפעולות שלנו, אנחנו לא בני אדם חופשיים. כלי התקשורת שותקים בהקשר לזה, אבל אומרים לנו מה צריך לקנות, שסולם הערכים שלנו זה יכולת הקנייה. כלי התקשורת מתקיימים בזכות הפרסום ולכן חייבים להלאים אותם. כמו כן, צריך להלאים את כל הבנקים שמוציאים כספים, אחרת אנחנו נאבד את הפיקוח על הכספים.

תגובתי: הכול נכון, חוץ מדבר אחד: ללא החינוך האינטגרלי המקדים אי אפשר לבצע שום שינויים, כי אנשים בכלל לא מאמינים באפשרות של שינויים. צריך להראות להם, בעזרת אילו אמצעים אתה מתכוון לשנות את החברה. אחרת החרפת המשבר תביא את העולם למלחמה.

ידיעות קודמות בנושא:
הנבואה והטעות של מרקס
תפקידה של האנושות
סימנים של שלב המעבר

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest