דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / גילוי הקוד של העולמות העליונים

גילוי הקוד של העולמות העליונים

שאלה: הקהל הרחב מאוד אוהב את הכללים של ה"שולחנות העגולים" בסדנה. האם הם יכולים ליישם אותם בחיים, בעבודה, כצורת שיתוף פעולה הדדית בין בני אדם?

תשובתי: בכל מקרה, אם הם ינסו ליישם את השיטה האינטגרלית בבית, במשפחה, בזמן הופעתן של איזה שהן בעיות או בעבודה, בקולקטיב, בזמן דיונים בישיבות, הם בהחלט ייווכחו בזה שהשיטה הזאת עובדת.

השאלה היא, האם הם יוכלו להשיג בעצמם את "כדור הפטל" במרכז המעגל, כלומר את ההתעוררות של תכונת ההשפעה והאהבה הכללית? אני בטוח שלא, מפני שאין להם מגע עם הכוח העליון. המגע יכול להיות רק לאלה שלומדים את חכמת הקבלה. לכן הם יזדקקו לנו.

אבל בהדרגה זה יתמזג לשיטה אחת יחידה. מפני שעל מה מורים בחכמת הקבלה השמות של כל מיני מידות: "ספירות", "פרצופים", "עולמות"? – על מערכת הקשר בינינו.

כאשר השיטה הזאת תתחיל להתגלות, אנשים פתאום יגלו, שזה נקרא כך, וזה נקרא כך."מאיפה אתה יודע שזה נקרא כך?", "מה, זה לא מובן?". ולא בגלל שאדם קרא את זה בספר, הוא יכול בכלל לא לפתוח אותו, אלא פשוט יאמר: "זה נקרא "אריך אנפין"."

כי כל השמות האלה הופיעו מתוך הגילוי של הקשרים הפנימיים בין בני האדם. עד אז הם לא היו. אדם הראשון היה הראשון שהביא את השפה של העולמות העליונים. בעיקרון, זו אפילו לא שפה, אלא קוד, כמו במחשב.

לכן, במוקדם או במאוחר אנשים ישיגו את כל זה. אבל אנחנו בכל זאת צריכים להוביל אותם, בלעדינו שום דבר לא יתממש.

מתוך שיחה עם הקבוצות, 24.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
כוח התיקון להמונים
כולם צריכים את חכמת הקבלה
באהבה ובדאגה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest