דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אל תפספסו את ההזדמנות!

אל תפספסו את ההזדמנות!

laitman_2009-09-18_zohar_9760_70.jpg

אני מקווה מאוד שאתם תבינו מה זה הסימולאטור הרוחני, אשר אותו אנחנו רוצים לבנות. הקבוצה היא משהו מעורפל מאוד, בלתי ידוע, לא ברור היכן היא נמצאת, כאילו היא תלויה באוויר. והסימולאטור הוא מקום מוחשי ברשת הווירטואלית, היכן שמרוכזות השאלות, התשובות, הבירורים וניתן להתייחס אליו כגוף שלישי. בינתיים יחס כזה לקבוצה, לנשמה, לעולם אחר, לבורא, יותר ברור ומובן לנו.

הרוחניות מתגלה בקשר בינינו, ברשת המחברת אותנו. לכן אנחנו צריכים לבנות את זה, קשר המחבר אותנו, מרחב באינטרנט, ולהתייחס אליו כאל הקשר בינינו, שבכל פעם אנחנו מקנים לו כוח יותר ויותר גדול. כל אדם, בכך שנוטל בזה חלק, יוכל לקבל התרשמות והתפעלות גדולה, הרי זה יהיה פחות מעורפל ויותר מורגש על ידי הסביבה, שבה באמת ניתן "לגעת".

היום בני האדם חיים ברשת וירטואלית, מגלים שם עולם שלם של רגשות, מימד חדש במקום החיים הגשמיים שלנו. אם אנחנו נשׂיג מצב בו הקבוצה, דרך הסימולאטור הזה, תשפיע עלינו, תעורר אותנו, לא נפספס אף רגע אחד בהתקדמות הרוחנית. כי הרי יכול להיות מצב, שכל החיים של האדם הם רק רגע אחד, ואפילו הרגע הזה יכול להישאר לא גמור, מאחר והרגע מתחיל מלמעלה, ומסתיים על ידינו למטה.

הבורא מעורר את האדם, והאדם חייב להגיב בהתאם. אם הוא הגיב להצעה להתקרב ולהתאחד, הרגע הסתיים, ומתחיל הרגע הבא. רגעים מהסוג הזה מרכיבים את החיים, מהם נוצרת ומתהווה ההתקדמות שלנו, כמה שנספיק בחיים האלה. אך אם האדם אינו מגיב, הרגע אינו נגמר… תשמור על הרגע!

מתוך שיעור על מכתבו של בעל הסולם, 15.08.2010

רשומות קודמות בנושא:
מערכת הקשר הרוחני
מערכת חברתית גלובלית ועתידית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest