דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אל תדאגו להמונים, תתעסקו בעצמכם!

אל תדאגו להמונים, תתעסקו בעצמכם!

כנס גאורגיה. שיעור מס' 2

שאלה: הקבוצה שלנו קיימת כבר שלוש שנים. פעם היה זרם של אנשים שבאים וסינון של אלה שעוזבים, עד שהקבוצה התייצבה באופן סופי. ועכשיו נוצר כזה מצב, שאין בכלל זרימה של כוחות חדשים. האם הסיבה לכך יכולה להיות מפני שאנחנו עד כדי כך התרגלנו זה לזה, מרגישים זה את זה, שאנחנו כמעט כמו משפחה אחת? האם יכול להיות שכל כך טוב לנו יחד, שאנחנו לא נותנים יותר לאף אחד להיכנס?

תשובתי: דבר כזה גם יכול לקרות. אני לא מכיר מספיק את מצב העניינים המקומי כדי לענות לך על זה. אבל לכל דבר יש זמן משלו, אל תדאג.

תנצלו את הזמן הזה כדי ללמוד ולהתחזק יותר בעצמכם. אני לא חושב שעכשיו הגיע הזמן להפצה רחבה חזקה כאן. וכאן, עד כמה שאני מרגיש את המצב, הוא בינתיים עוד די רדום. צריך לחכות.

תעסקו בינתיים בכך שאתם קשורים אלינו, תסדירו קשר טוב יותר, תשתדלו לעבוד יותר על החומרים, לתרגם ספרים, להתאים את החומר לאוכלוסייה המקומית. יכול להיות, שאתם תצליחו לכתוב איזה שהן הערות באינטרנט או אפילו בעיתונים קטנים. יכול להיות, שאתם תוכלו להתאים אותם לסביבה שלכם.

אבל אני לא חושב שעכשיו יבואו אליכם הרבה אנשים. לא. כי ה"נקודה שבלב" מתגלה רק כאשר האדם משיג רמת התפתחות אגואיסטית מסוימת, וכאן זה בינתיים לא קיים. לכן, תתעסקו יותר בעצמכם.

מתוך שיעור מס' 2 בכנס גאורגיה, 06.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
האנושות זו קבוצה אחת
תעתוע מתמוסס
מה זה "קבוצה"?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest