דף הבית / משבר עולמי / איתני הטבע נגדנו!

איתני הטבע נגדנו!

ידיעה: "אמריקה שוברת שיאים בכמות אסונות הטבע. כמות אסונות הטבע שפקדו את ארה"ב בשנה שעברה חורגת הרבה מעבר למסגרות שהתרגלנו אליהן. שורה של בצורות, הצפות, סופות טורנדו, הוריקנים, רעידות אדמה וסופות שלגים קיפחה את חייהם של 700 בני אדם וגרמה לנזק כספי של 35 מיליארד דולר.

אמריקה מעולם לא חוותה משהו דומה. החום חסר התקדים גרם לשריפות ובצורות במדינות מסוימות בארה"ב, מדינות אחרות הוצפו בגשמי זעף ונהרות שעלו על גדותיהם. המדענים קושרים את זה עם ההתחממות הגלובלית וזיהום הסביבה, שהפרו את התהליכים הטבעיים של הטבע".

התייחסותי: עד לזמן האחרון לא התגלתה ההופכיות של האדם מהטבע, מפני שבני האדם לא נקשרו עדיין במערכת גלובלית ואינטגרלית אחידה. וכאשר היא התגלתה והפכנו מאגואיסטים אינדיבידואליסטים בודדים לתלותיים, גלובליים ואינטגרליים – אז התגלתה הניגודיות וההופכיות שלנו מהטבע האחיד, וזה מורגש על ידינו כמשבר.

נוכל לתקן אותו רק אם נשנה את עצמנו, וניצור מעצמנו בהדרגה גוף אחד שלם, בדומה לטבע השלם. זה נקרא לקיים את העיקרון התנ"כי של "ואהבת לרעך כמוך", להתחבר יחד בערבות הדדית. אחרת, מכות מצרים שמתחילות להגיע, לא רק שלא ייפסקו, אלא יתגברו, עד שיאלצו אותנו להשתנות בהתאם לטבע.

ידיעות קודמות בנושא:
ארהʺב מחכה לʺאסונות מורכביםʺ ומוות המוני
כמות אסונות הטבע הושלשה
הצלה מאפוקליפסה בסגנון יוקרתי

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest