אישה בעלת ברית

מתוך הכנס הווירטואלי בכנס מוסקבה, שיעור מס' 4

שאלה: האם נשים צריכות לעורר השראה בקרב הגברים?

תשובתי: נשים יכולות לעורר השראה בקרב הגברים, כמו שאף אחד אחר אינו יכול. תאר לעצמך שאשתך כל הזמן מתפעלת ממך ואומרת: "אתה כל כך חכם, יפה, מיוחד! אני מסתכלת על גברים אחרים ורואה עד כמה אתה יותר טוב וחזק מהם!".

אם היית מרגיש יחס כזה אליך מהאישה, אז היית רץ הביתה, יושב לידה כמו ילד קטן ושומע את כל מה שהיא אומרת לך. כך בנויים הגברים.

הנשים יכולות לסובב אותם איך שהן רוצות. אם האישה חכמה, אם היא הולכת למטרה ומבינה בשביל מה היא עושה את זה, אני אהיה רק אסיר תודה לה על כך שהיא תתחיל לעבוד על הטבע שלי. אני לא אתרברב ואתגאה בזה שאני מאצ'ו.

להיפך, אני אהיה איתה כן לגמרי: "האגו, זה הטבע שלי. אפסי ונבזי! תעזרי לי לצאת ממנו! בואי נתנגד לו ונחליף אותו ביחד. ואחר כך נעשה את אותו הדבר כלפייך".

דווקא שם אנחנו צריכים לוותר על עצמנו. בואו נהיה קצת פסיכולוגים לעצמנו ונביט על עצמנו מהצד. רק כך אנחנו נוכל לצאת מהמצב הזה. כי את אותו הדבר אנחנו מנסים לעשות בקבוצה, בכך שמעמידים את עצמנו פעם מעליה ופעם מתחתיה, כדי שהיא תשפיע עלינו.

באופן זהה אנחנו צריכים להתנהג במשפחה, בכך שכל הזמן עולים ויורדים זה ביחס לזה. אבל בשביל מה? – כדי להשיג את המטרה העליונה! ולכן לא חשוב לי אילו יחסים יהיו לי עם המשפחה אם הם רק יהיו מכוונים נכון מטרתית. אישה, זה העוזר הראשון שלך. היא מכירה אותך כמו שאף אחד אחר אינו מכיר. ולכן היחס הנכון שלה כלפיך יכול לעזור לך לצאת מהר מתוך הטבע שלך.

צריך לפתוח קורסים מיוחדים ללימוד זוגות נשואים על יחסים הדדיים נכונים ושינוי הטבע האגואיסטי שלהם. אתה תראה, איך לאחר מכן אתה תוכל להשפיע חיובית על הילדים שלך. הם יהיו טובים, אדיבים, ממושמעים וחכמים. צריך לנצל את האפשרויות הללו. העיקר, זה להיות בוגרים יותר. חשיבות המטרה מצדיקה את הכול.

מהמקורות ידוע, שבעבר המקובלים, להיפך, היו מרוצים מזה שיש להם נשים כועסות וממורמרות. אבל הנשים שלנו לא כועסות ולא ממורמרות, הן הולכות איתנו בדרך הרוחנית, עוזרות לנו, מייעצות איך לעבוד עם האגו שלנו ולהשתמש בו למטרות טובות.

צריך להבין שאנחנו מקושרים רק למטרה הכללית המשותפת הזאת ועושים הכול למענה, היא מכתיבה לנו את היחסים שלנו. כלומר אני בשום אופן לא רוצה לשחק עם האגו שלך, לא רוצה לנצל אותו כדי לדקור אותך, לא! אנחנו נוהגים בצורה חכמה, עדינה, טקטית זה עם זה באותה המידה שבה יכולים להשתמש נכון גם בעצמנו וגם בשותף שלנו.

את זה צריך ללמוד. אתה לא מתאר לעצמך איזה אמצעי עצום זה לתיקון שלנו. אפשר להפוך עם זה את כדור הארץ! אם נאמר בכנות, חוץ מאישה בעלת ברית, יכול להיות שאתה לא צריך יותר אף אחד. הקבוצה דרושה רק כדי לחבר אתכם בצורה נכונה.

בכל אופן, בתקופת המעבר שלנו ישנן לא מעט משפחות שבהן שני בני הזוג נעים בכיוונים שונים. במקרה כזה האדם זקוק לקבוצה. דרך אגב, קבוצת נשים ביחס לקבוצת גברים, זה כוח עזר ומשען רציני מאוד. תיקחו את זה לתשומת לבכם. בזה שאתם עוברים ולומדים שיטות נכונות של שיתוף הדדי, אתם תראו עד כמה שזה יעזור לכם.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס מוסקבה, 13.12.2012

ידיעות קודמות בנושא:
נשים, אל תאכזבו!
מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה
חשיבות ההשתתפות הנשית בקבוצה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest