דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אירופה – בית משותף, בעיה משותפת

אירופה – בית משותף, בעיה משותפת

שאלה: שלום, אנחנו כאן בהולנד, כמה עשרות חברים, מתכוננים לכנס הקבלה בברלין. לרובנו זה יהיה הכנס הראשון, וכמה מאיתנו עדיין לא הבינו מדוע חייבים להגיע לשם. כיצד אפשר להכין אותם לכך?

תשובתי: על האירופאים להבין שהיבשת שלהם נמצאת במצב מסוכן ביותר יחסית לכל שאר העולם. מכל העולם, אירופה היא זו שניצבת לפני בעיה גדולה ורצינית. אם היא תתפוצץ, זה יכול לגרום למלחמת עולם שלישית. דווקא משום שהאירופאים החליטו להתאחד, ומהצד השני החיבור היה אגואיסטי, מצבם רעוע ביותר. אם אגואיסט אחד מתנתק מהאחר על ידי הצבת גבול, אז הם איכשהו יכולים דרך הגבול הזה לשמור על קשר על פי כללים שנקבעו. אך אם לא קיימים שום קשרים רשמיים, וכולם יוצאים לשוק המשותף עם כלכלה משותפת, יחד עם עתודות בעייתיות וענקיות שיש באירופה, אז אינני רואה שום אפשרות לחיים בשלום ופריחה. כיצד זה אפשרי? – זה יהיה נגד חוקי הטבע. לאירופה מצפות בעיות יותר ויותר קשות, אם האירופאים לא יקבלו צורך רציני בתיקון האגו שלהם. הם הביאו את עצמם למצב שאין להם ברירה.

דווקא אירופה משמשת עכשיו מעבדת ניסוי למימוש חכמת הקבלה, כיוון שהיא רצתה להתחבר על בסיס תועלת אגואיסטית. עכשיו, מיום ליום היא תאלץ לגלות שזה רע ביותר, האפשרות הגרועה מכולן. לכן, על האירופאים להגיע לכנס וכולנו נתחבר על ידי המשכת הכוח העליון והרצון שהוא ישפיע על חלק זה של כדור הארץ ויתקן אותו. אחרת הוא עלול להביא ייסורים רבים לעולם כולו, ואז זה יהפוך לבעיה משותפת של כולנו. אני פונה אליכם בשם הכלי העולמי שלנו, אנחנו חייבים לעשות זאת.

אירופה היא המקום הבעייתי ביותר בעולם, יחד עם כל המדינות המתפרקות והמטבע המשותף. אינני מזהה בה שום סימנים לעתיד טוב, למרות שיש לאירופה יסוד טוב, אך היחסים בין כל המדינות הם כאלה שדווקא היכולת העוצמתית הטמונה בה תביא לפיצוץ ענק.

בנוסף לבעיות חברתיות, מצופים לנו אסונות טבע שמולם אנחנו חסרי אונים לגמרי. בעיות האקלים מתגברות ואירופה תלויה לגמרי באוקיאנוס האטלנטי וכמו כן היא חשופה מכל הכיוונים. זו בעיה גדולה מאד, אין לאנושות כוח ושיטות להתגונן מפני המצבים שעכשיו מתחילים להיווצר באירופה, מלבד לאמץ את חכמת הקבלה. המטרה היחידה שלנו היא להביא את הידע על השיטה הזו לכולם, על מנת שיממשו אותה. לכן אני מצפה לראות את כולכם בכנס בברלין!

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "חכמת הקבלה והפילוסופיה", 09.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ניפגש בברלין!
שהכנס בברלין יעורר את אירופה
לאן מועדות פניה של אירופה?

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest