דף הבית / משבר עולמי / אירופה תחת מתקפה של קיצוניים

אירופה תחת מתקפה של קיצוניים

שאלה: מה מסמלות עבור ישראל פעולות הטרור האחרונות בצרפת?

תשובתי: אני לא חושב, שאיזה אירוע בעולם יכול לשאת משהו טוב עבורנו. כזאת היא העמדה ההתחלתית שלי. אפילו אם יתחילו לדבר על איזו סולידריות, זה רק לכמה ימים, ואחר כך הכול יחזור לקדמותו ושוב אנחנו נראה יחס שלילי כלפי ישראל, אנטישמיות גלויה, הכרה בחמאס, וכדומה.

צרפת, היא אחת מאותן המדינות שעומדת בראשו של התהליך הזה. היא סבורה שרק דאע"ש ואל־קאעידה הם ילדים רעים. אם מחבלים יוצאים נגד ישראל ורואים בזה את מטרתם העיקרית, זה לא מפריע לצרפתים לתת להם לגיטימציה.

כפועל יוצא, אני מניח, שאירועים טראגיים, בדומה לאחרונים, יחזרו על עצמם. זוהי רק ההתחלה. כי המטרה של האסלאם הקיצוני היא להראות לאירופה שהיא זקנה, שהיא התעייפה ואינה מסוגלת להתנגד ללחץ האסלאמי המהפכני הצעיר.

למעשה, כך הוא הדבר. אני רואה את זה מתוך השיחות והראיונות שלי על אירופה. למשל, כאשר שוחחנו עם ראש עיריית וינה, הוא הודה, שבימינו אירופה אינה מסוגלת לעורר ולעודד אנשים למשהו. היא התעייפה, הפכה להיות תשושה וחווה את שקיעתה.

הערה: היום מזכירים לנו, שיהודים השתתפו בהיווצרותה של הרפובליקה, ואם הם יעזבו, אז צרפת כבר לא תהיה כתמול שלשום.

תשובתי: זה נכון. על פי המידע שלי, למרות היחס כלפי הקהילה היהודית, שהוא רחוק מלהיות טוב, בערך אלף יהודים בצרפת מהווים משען של כל התשתית שלה. אם גם הם יעזבו, המדינה לא תוכל להתאושש. כי העניין כאן הוא לא בכמות, אלא באותו "משקל" שהם צברו בתעשייה, בתחום הבנקאות, במדע, וכדומה. צרפת לא תוכל להסתדר בלעדיהם.

מתוך תוכנית מס' 25 "כצרור קָנים", 11.01.2015

ידיעות קודמות בנושא:
הקיצוניות האסלאמית: מושכת לב וחסרת רחמים, חלק 2
גרורות הטרור, חלק 1
גרורות הטרור, חלק 2

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest