אין כנסים סוג ב'

laitman_2010-11-09-11_6785.jpg

שאלה: בכנס בערבה השגנו כוח מסוים. איך אפשר להשתמש בו כדי לעזור לכל אחד להעלות את הרף הפנימי? איך אפשר לשמור על הרוח הזאת וללכת קדימה, כך שכל אחד ישקיע מאמצים פנימיים?

תשובתי: לפנינו עוד שלושה כנסים: בליטא, בברזיל ובארה"ב. מדובר על אירועים סמוכים, שיתרחשו בתוך חודשיים ויתרכזו בנושא אחד: והחיבור שלנו, וההפצה לעולם שנובעת ממנו. במילים אחרות: ערבות פנימית וחיצונית.

מהיום, כאשר אנחנו מחזקים את הקשר עם המדרגה שהשגנו בערבה, אנחנו צריכים לעזור לארגן את הכנסים האלה בצורה נכונה, כדי שהם לא יהפכו ל"אירועים בעלי חשיבות מקומית". לא מספיקה לנו גישה אזורית. כל כנס חייב להיות כלל עולמי: כולם מתיישבים מול המסכים, כולם משתתפים בו ומתקדמים. ואז, בעזרת הכנסים הללו, כולנו נעלה למדרגה חדשה.

זה לא נעשה לסירוגין. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להיות כמו ילדים ולשחק לפי התור בצעצוע אחד. זה יזיק לנו. בכנס בערבה כל הקבוצות היו איתנו בקשר, וכך זה צריך להימשך.

התוכנית של כל כנס שייכת לכולם ללא יוצא מן הכלל, ולכן כל הקבוצות שלנו, כל החברים מכל רחבי העולם, חייבים בכל כוחם לדאוג לכך שכל כנס יצבור עוצמה מרבית. זה נוגע גם לצורות החיצוניות, ובעיקר למהות הפנימית ולהכנה הפנימית לפעולה. האדם צריך להיכנס לכנס מוכן במאה אחוז, מלא עד גדותיו, עד שהוא לא יוכל להוסיף אף טיפה נוספת. וזה נוגע לכל המשתתפים, היכן שהם לא יימצאו.

לפני כל כנס כולם צריכים לקבל מראש את התוכן שלו, את לוח הזמנים, את חומרי ההכנה. האדם חייב להימשך לזה, להתכלל בזה, להשתוקק לזה, ואין לנו אמצעים אחרים.

צריך לתכנן היטב את התוכנית של הכנסים, כדי שלא נשמע את אותו הדבר בכמה שיעורים ברצף. אתם חייבים לשמוע דברים חדשים, ויש לי עוד מה לומר, אבל בפועל אתם תשמעו משהו חדש רק אם תהיו מוכנים לזה. רק אז אוכל לגלות עוד ועוד, בזכות החיבור שלכם, בזכות הרצון החדש שלכם.

אני מאוד מקווה שתיקחו את העסק הזה ברצינות. מדובר על עבודה משותפת כללית, והאחריות אינה מוגבלת רק לארגון או למשתתפים הפיזיים. בערבה היו יחד איתנו מאות אלפי בני אדם. זוהי עוצמה אדירה.

לכן, השבוע אנחנו חוזרים על החומרים של כנס הערבה, ולאחר מכן אנחנו ניגשים להכנה מהירה ואינטנסיבית לכנס בליטא. חוץ מזה, אנחנו צריכים ליצור תוכנית מורכבת מתחילת הכנס בליטא ועד סוף הכנס בניו יורק, כולל הפגישות שלי עם הקבוצות בקולומביה ובצ'ילה, וכן הכנס בברזיל.

מדובר בשעות רבות, וזאת הזדמנות מצוינת, שבזכותה נוכל לבצע פריצה קדימה. הכול תלוי בהכנה.

מתוך שיעור על מאמרו של בעל הסולם "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 27.02.2012

ידיעות קודמות בנושא:
השלל הכללי מהפעולה הצבאית במדבר
לראות את העולם דרך פריזמה של חיבור
אשראי לעתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest