דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / אין יותר זמן לחכות

אין יותר זמן לחכות

הגיע הזמן להסביר בגלוי מהו הייעוד של עם ישראל, על איזה בסיס נוסד העם הזה והתנהל כל הקיום הקודם שלנו, מהי המטרה שלנו – להעביר לכל העולם את שיטת התיקון. כי רק כך אנחנו יכולים להסביר מהיכן נובעת האנטישמיות, המתח והלחצים במדינה שלנו, המלחמה.

והסבר כזה יכולה לתת רק חכמת הקבלה. אחרת, לאנשים לא יהיה מובן באיזה אופן החיבור יעזור לנו לפתור את הבעיה הזאת. נניח, שאנחנו נהיה חזקים יותר אם נתחבר, אולם כוח רגיל לא יעזור נגד אותו האיום שמתגלה עכשיו. לא תציל אותנו העובדה שיהיו לנו יותר טילים עם ראשי חץ גרעיניים, בכל מקרה אנחנו לא נוכל להשתמש בהם, לא יתנו לנו לעשות את זה.

הציבו אותנו בכאלה תנאים במאבק הזה, שאנחנו מצאנו את עצמנו עם הידיים קשורות ולא יכולים לעשות דבר. מה אנחנו השגנו במבצע האחרון? מחר יהיה רק עוד יותר גרוע. על ידי ההסכם הזה של הפסקת האש אנחנו רק קשרנו וכבלנו עוד יותר את עצמנו, ועוד יותר התחייבנו מאשר קודם. וכך זה קורה לאחר כל מלחמה, לאחר כל מבצע, כלומר זה לא מביא שום תיקון.

אין לנו פתרון הגיוני לבעיה הזאת. ומובן לכל, שבפעם הבאה, המתקפה תבוא מכל הכיוונים ושום מתקן נגד טילים "כיפת ברזל" לא יגן עלינו. מובן לכולם, שהכול מוביל לזה. פשוט יציבו לנו תנאי: או שאנחנו עוזבים את הארץ הזאת מרצוננו, או שזורקים עלינו פצצה גרעינית. אולי לא עכשיו, אך בעוד מספר שנים תהיה להם פצצה כזאת.

ישנם הרבה תסריטים אחרים להתפתחות האירועים, אבל אני פשוט רוצה להראות שהמצב הוא אנוש. אין לנו שום פתרון ברמת העולם הזה. ובפעם הבאה, כל העולם ידבר בפה אחד נגדנו, הכול מתקדם לקראת זה. מה אנחנו נוכל להציג נגד זה?

כבר עכשיו נשמעות קריאות באירופה להחרמת מוצרים מישראל. בסופו של דבר, אף אחד לא ירצה לקנות אצלנו שום דבר, ומה אנחנו נעשה אם הכלכלה והמסחר יתפרקו? אנחנו כבר עברנו את הנקודה הקריטית בשנת 1995 ועכשיו מתקרבים בהתמדה למצב חסר תקווה, שאין מתוכו מוצא חוץ משיטת התיקון. צריך להתחיל לממשה באופן דחוף.

אני לא רוצה להפחיד את האנשים, אבל אנחנו חייבים לפקוח את עיניהם על המצב האמיתי. ובעצם, לכל אדם בר דעת גם כך מובן, שבמגמה כזאת אין לנו עתיד, אין פתרון. אבל אנחנו צריכים לברר וללבן אותה עד הסוף ולהראות את הפתרון היחיד שקיים. רק זה יכול לעבוד נגד המצב הלא הגיוני הזה, מפני שגם הפתרון הזה הוא לא הגיוני.

זהו פתרון מאוד פשוט ומהיר, בואו רק נתחיל לממש אותו. יש לנו מלאי של כמה חודשים להפסקה, אז בוא ניגש לביצוע! נקדיש את הזמן הזה לכך, שכולנו נתחיל בלימוד ובמימוש של ההתכללות ההדדית, של השיתוף, של שיטת הערבות ההדדית.

יותר לא צריך שום דבר! אנחנו נראה תוצאות כבר כעבור מספר שבועות. ברגע שהאדם נכלל בלימוד הזה, אז הראש שלו, הנשמה, הלב, הכול מתחיל לפעול אחרת ומסתובב לעבר הזולת.

ובהתאם לכך אנחנו נרגיש השפעה חיובית מיידית. בעולם הרוחני אין זמן ואין השהייה. אנחנו מייד נראה איך המצב נרגע, נהיו פחות טילים והכלכלה מתחזקת.

לא תהיינה לנו שום בעיות אם אנחנו נתחיל בתיקון עצמי. אם אנחנו נדאג לבעיות הרוחניות, אז הבעיות הגשמיות ייעלמו, אחד מהשניים. תיקחו על עצמכם את העבודה הרוחנית הפנימית, וכל החיים הגשמיים מייד יסתדרו. את זה מבטיחה לנו התורה.

אנחנו הגענו למצב כזה, שאי אפשר לחכות יותר. צריך לעשות כל מה שרק אפשר כדי להפיץ את זה לאנשים ולהתחיל להסביר באופן גלוי לגמרי, שהפתרון נובע מתוך חכמת הקבלה, מפני שהיא נמצא ביסודה של האומה. צריך להסביר זאת באלף ואחת צורות שונות, ולמלא במידע הזה את כל רשת האינטרנט כדי שכולם יראו את זה.

מתוך שיעור על "הקדמה לתלמוד עשר הספירות", 22.11.2012

ידיעות קודמות בנושא:
חשבון שלא שולם
הפתרון שהוכח לאורך ההיסטוריה
ישראל: בלי חיבור אין עתיד

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest