דף הבית / אקטואליה / איך להתמודד עם הטרור באירופה?

איך להתמודד עם הטרור באירופה?

שאלה: בכלי התקשורת הופיעה כתבה, שדאע"ש ואל-קעידה יצרו לעצמם פלטפורמה רשתית משוכללת, שמסוגלת לזהות נקודות תורפה בכל מדינה. בשונה מהם, מדינות המערב נאבקות בטרור בנפרד ולא מתאמות את פעולותיהן. כיצד ישראל ומדינות אחרות יכולות להתמודד עם הטרור שהקיף היום את העולם כולו, ולנצח אותו?

תשובתי: רק על ידי איחוד! אתה לא יכול לעשות שום דבר נגד הכוח הזה, אם לא נתחבר ונתאחד. כל מדינה בנפרד תפסיד, המחבלים יבחרו מטרות בכל מדינה כדי לפוצץ ולתקוף בערים מרכזיות של אירופה, ולא נוכל לעשות שום דבר. כנגדם חייב לפעול כוח רוחני, כי במובן הגשמי אנחנו מאוד חלשים. היום, בהתחשב בהתחמשות ואמצעי תקשורת שלהם, איננו יכולים להתמודד נגדם. עלינו לחפש כיצד לנטרל אותם על ידי הכוחות הפנימיים של הטבע, כלומר רק על ידי איחוד. הם פועלים בכוח השנאה, לכן ניתן להתגבר עליהם רק בכוח האיחוד. אם אירופה באמת הייתה מאוחדת בעזרת החינוך, התקרבות של בני אדם ועמים, איחוד של הלבבות, ולא על ידי השוק המשותף ושליטת הבנקים, אם הם היו נותנים דוגמה לכל העולם כיצד באמת להתחבר ולהתאחד, אף אחד לא היה ניזוק שם והעולם כבר מזמן היה נמשך אחריהם לטוב.

שאלה: אז איך אתה מציע למדינות אירופה להיאבק בדאע"ש?

תשובתי: הם לא יכולים להיאבק בדאע"ש, אם לא יתחילו להתאחד כך שהאיחוד יהפוך למטרתם הנעלה.

שאלה: כיצד זה ישפיע על דאע"ש?

תשובתי: בהתאם לטבע הדברים, במישור הפנימי דאע"ש תתחיל להיחלש מזה, הם פתאום ירגישו שאין להם כוחות לעשות שום דבר. כך הם ירגישו! בטבע ישנם כוחות שמפעילים אותנו. אתה רוצה להתערב בכל הכוחות האלה? בבקשה, יש לך אפשרות כזאת! אבל רק בתנאי שאתה יוצא עם הכוח החיובי, עם כוח האיחוד. וזה הכוח שמסוגל לנצח אותם!

מתוך תוכניתי ברדיו 103FM, בתאריך 15.11.2015

 

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest