דף הבית / חינוך, ילדים / איך אפשר לשנות את החברה שלנו?

איך אפשר לשנות את החברה שלנו?

שאלה: חבר שלי מקשיב להרצאות שלך ומוצא בהן עניין רב. הבעיה היא שהוא אינו יכול להתקדם בלימוד, מכיוון שהוא עובד 14 שעות ביום כדי לדאוג למשפחתו וילדיו ואינו יכול לשנות זאת. מתי הפעילות של הארגון שלך תשפיע על המתרחש בעולם, כך שחברי ושכמותו יצטרפו לתהליך התיקון?

תשובתי: הארגון שלנו יוכל להשפיע על המתרחש בעולם כאשר יתחברו אלינו הרבה אנשים כמו החבר שלך.

הערה: אבל הוא לא יכול בשום צורה להצטרף אליכם.

תשובתי: הוא יכול להצטרף כמו כולם ולהתחיל ללמוד מחכמת הקבלה איך להתחבר ולהפוך את החברה שלנו לאחד. כאשר חלק מהחברה יתחיל להתאחד, הוא כבר ישפיע על כל השאר.

חכמת הקבלה מסבירה באיזה אופן עלינו להתאחד, כדי שיופיע בינינו כוח מיוחד, בדומה למגבר שנכנס לתוכו אות קטן ויוצא ממנו בעוצמה, כך גם אנחנו יכולים לעשות עם החברה שלנו. עלינו ללמוד להתחבר ולהתאחד בצורה הנכונה בינינו, כך שדי קבוצה קטנה של אנשים שתצליח להתחבר, כדי לשנות את כל המערכות, את כל המדינה.

אנחנו לא פועלים לפי עקרונות של סוציאליזם, או כל תנועה מהשמאל או הימין, אלא חיים לפי שיטת החינוך של חכמת הקבלה, שמלמדת אותנו איך לחיות בדו-קיום עם כל האנושות, ולהיות מותאמים לחוקים הפועלים בטבע, שיתוף פעולה ואיחוד. מאחר ואנחנו מנסים להתקרב בהדרגה למערכת הקשר הקיימת בטבע, מתגלה בנו כוח עצום של התגברות שבעזרתו נוכל לעשות הכול.

שאלה: כלומר מספיקה לנו הבנת הרעיון והתמיכה בו?

תשובתי: בעיקרון כן. לכן החבר שלך לא צריך לעזוב את עבודתו כדי ללמוד באופן מעמיק את חכמת הקבלה, אלא מספיק לו להיות בקשר איתנו. הארגון שלנו כולל אלפי אנשים, שכולם עובדים לפרנסתם, ופשוט לומדים כיצד להתאחד בצורה הנכונה לצורך השגת כוח ההתגברות, כדי שנוכל באמת להשפיע על החברה כולה.

שיעור ברוסית עם ד״ר מיכאל לייטמן, 13.1.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest