דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / איך אפשר להגיע לשער הדמעות?

איך אפשר להגיע לשער הדמעות?

הכנס בבולגריה, שיעור מס' 4

שאלה: נאמר, שאנחנו צריכים להגיע ל"שער הדמעות". איך אפשר להבין שאנחנו לא מרמים את עצמנו?

תשובתי: אנחנו לא נוכל לרמות את עצמנו, מפני שמלמעלה עד כדי כך מנערים אותנו, שבסופו של דבר אנחנו בהכרח נבוא לבקשה אמיתית לבורא על ההצלה הרוחנית. אנחנו פשוט צריכים להשתדל בצורה מרבית לבצע את כל הדרישות, לזרז את תהליך ההתפתחות, ולבטח נגיע לזה. אני מבטיח לכם, מפני שאני יודע זאת על עצמי כיצד פועלת השיטה הזאת.

כך אנחנו מתפתחים. המסה העיקרית של האנשים, שכל יום משתתפת בהתפתחות שלנו, הולכת קדימה, ואני מקווה שזה באמת יתחיל בזמן הקרוב להתגלות בנו.

כבר היום, בזמן הקריאה של התורה ושל ספרים קבליים אחרים, נהייה לכם מובן שאנחנו נמצאים בדרך הנכונה. אתם מתחילים להרגיש ולהבין על מה מדובר שם. לכן אל תדאגו, במוקדם או במאוחר אתם בכל מקרה תתחילו לבכות.

דמעות, זו הרגשה של אפיסת כוחות עצמית, מצב של קטנות (שזה נקרא "שער הדמעות"), כאשר אין בכוחי לעשות כלום ואני מבין שרק הבורא יכול לבצע הכול במקומי.

שאלה: אבל איך להבין שאני באמת הגעתי לזה ושאני לא מרמה את עצמי?

תשובתי: אל תדאג, יתנו לך להבין את זה. תעשה כל מה שתלוי בך, ואז פתאום יתחילו להתגלות בך מצבים יותר ויותר חדשים. אלה הם "רשימות" חדשים. כאשר הם מתגלים, אז אצל האדם מופיעות הרגשות חדשות. פשוט תלך קדימה ואתה תראה כיצד הכול מופיע בעצמו.

מתוך שיעור מס' 4 בכנס בבולגריה, 01.11.2013

ידיעות קודמות בנושא:
סמוך לשער הדמעות
כאשר נפתח שער הדמעות
בעומדי ליד שער הדמעות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest