דף הבית / כלכלה / כסף / איחוד של אגואיסטים – רע לכל העולם

איחוד של אגואיסטים – רע לכל העולם

photo_rav_gh70_149.jpg

דעתו של סטיבן סטפלז, נשיא מכון "רידיו" למחקר, ייעוץ והסברה, קנדה: "אי השוויון הכלכלי גדל, וכך גם גדל מספר הסכסוכים והמלחמות בעולם. מצדדי המיזוג הכלכלי הגלובלי טוענים שהגלובליזציה מסייעת לעולם ולהתפתחות הכלכלית במדינות העולם השלישי. הם טוענים ש"הגאות מעלה את כל הסירות", הרווח של התאגידים מביא לגידול של הרווחה הכללית. אך קיימות הוכחות רציניות שמראות את ההיפך. אי השוויון הכלכלי של המדינות הורע, יותר ויותר מלחמות מתנהלות במדינות העולם השלישי, לרוב אלו הן מלחמות אזרחים. כלֵי התקשורת טוענים שהסיבות הן דתיות או אתניות, אך המקור הבסיסי של כולם היא הכלכלה. הגלובליזציה מביאה את העולם למלחמה על משאבים ומסתמנת ירידה בתחומי זכויות האדם, הצדק הסוציאלי, הסטנדרטים האקולוגיים והדמוקרטיה".

תגובתי: הגלובליזציה בפני עצמה היא אינה פריצה קדימה, אלא הדגמה כיצד לאחד את העולם שלנו בתלות הדדית מלאה. אך איחוד של גזלנים (מדינות אגואיסטיות), זה רע, גם לעצמם וכך גם לכל העולם, ולכן המשבר נמשך. הגלובליזציה מראה לנו שקיים רק פיתרון אחד – שינוי הטבע שלנו על ידי חינוך האדם האינטגרלי. דבר זה יביא לשינוי הכלכלה העולמית ושל כל המבנה החברתי.

ידיעות קודמות בנושא:
מערכת מורכבת, דורשת פיתרון
להימנע מאסון
העולם בסכנה

3 comments

  1. מה שיפיל אותם זה האיחוד שלנו כשאנו נתאחד אז יתפרדו כל פועלי עון

  2. שבת אחים גם יחד

  3. כל השקרים נקשרים אך בסוף נקרשים שקר =קשר=קרש יפה האמת הקטנה כמו וירוס ברגע שהוא נכנס הוא טורף את כל החומר וירוס=חיי דק נראה לי שזה בעל חיים רוחני כי לא רואים אותואבל יש מי שברא אותו וירוס נגף תולעת המילים כתובות בפרשת הקטורת איזה עולם יפה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest