דף הבית / חינוך, ילדים / אחרת ניכָּחד, כמו הדינוזאורים

אחרת ניכָּחד, כמו הדינוזאורים

דעתו של איגור בלובורודוב, מנהל המכון למחקר מדעי דמוגרפי: "שיעור הילודה יורד בקצב מאיים וכבר בעשורים הקרובים ברוב המדינות לא ייוולד דור חדש.

זוהי בעיה מוסרית ואתית, שנובעת מאובדן היסודות המסורתיים והמשפחתיים של החברה. המשבר הדמוגרפי כבר החל. 42% מבני המין האנושי אינם מתרבים. דבר כזה לא היה מעולם, זהו מצב חסר תקדים בהיסטוריה העולמית.

אף ממשלה אינה מציעה מערכת פיתרונות שתסייע בהעלאת שיעור הילודה, ותעניק חשיבות ליציבות המשפחה, בצל מבול הערכים הצרכניים וההידרדרות המוסרית. מתוך כלל האוכלוסייה באירופה, המונה כיום חצי מיליארד איש, אין אף מדינה שמתרבה מבחינה דמוגרפית.

האו"ם מעריך שעד שנות ה-30 של המאה ה-21 שיעור הילודה יכול לרדת מתחת לרמת התחלפות הדורות. פירוש הדבר הוא שמהרגע הזה מתחילה הספירה לאחור לקראת ההיכחדות של כל המין האנושי. האם נצליח לבלום את התהליך הזה?

אני חושב שכן, אם נציב בפנינו את המטרה המתאימה. אך בינתיים ניצבת על סדר היום של הארגונים הבינלאומיים מטרה שונה לחלוטין: כיצד לצמצם את האוכלוסייה במדינות המתפתחות. כך שאין יותר מדי מקום לאופטימיות בקשר לעתיד אוכלוסיית העולם".

תגובתי: אם אין לנו מטרה עליונה, גבוהה מהחיים שלנו, איננו רואים טעם להוליד ילדים ולהמשיך את קיום המין האנושי. סקס זה כיף, אבל לגדל ילדים זה עול, במיוחד כשאיננו רואים תקווה לא עבורנו ולא עבורם. רק גילוי העולם העליון והקיום הנצחי והשלם, שאותו משיגים על ידי התיקון שמציעה שיטת הקבלה, יוכל לגרום לנו לרצות להמשיך את התיקון שלנו גם בילדינו, על אף שגם אנחנו עצמנו נגיע לקיום נצחי".
ידיעות קודמות בנושא:
לשקול מחדש את האקסיומות של החינוך
על הרס המשפחה
ההתפרקות השיטתית של המשפחה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest