דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / קבוצה / הפצה / אומות העולם יעזרו ליהודים להתאחד

אומות העולם יעזרו ליהודים להתאחד

שאלה: זה אופייני, שבראש ארגונים רבים שיוצאים נגד ישראל עומדים היהודים עצמם. כיצד צריך להתייחס לזה?

תשובתי: אם אנחנו רוצים לשנות את המצב, אז אנחנו צריכים לעבוד רק בקרב היהודים, וזה יהיה מספיק בהחלט. אבל היה מועיל מאוד אם היו עוזרים לנו מבחוץ.

לכן אנחנו צריכים לפנות לארגונים שונים, לצאת לכל אומות העולם וגם כן להסביר להם את כל התהליך, כדי שהם בהדרגה יבינו מדוע נוצרת בהם שנאה כלפי היהודים ולמה הם מצפים מישראל. אז כל העולם יעזור לעָם ישראל, אבל רק בתנאי שהוא יבין את החובה שלו להתאחד כאיש אחד בלב אחד.

מפני שבאופן כזה, דרך ישראל ייפתח כוח האיחוד לעולם. איחוד, זה הדבר היחיד שחסר בעולם. תתארו לעצמכם כמה נפלא היה הופך להיות העולם, אם כל בני האדם היו מחוברים בקשרים טובים. בעולם קיים שפע מלא, רק צריך לחלק אותו בצורה נכונה בין כולם, ואז כולם יהיו מאושרים.

הערה: אחת הדוגמאות המוחשיות ביותר, זה המומחה הבלתי תלוי של האו"ם לשמירה על זכויות האדם בשטחים הפלסטיניים, ריצ'רד פאלק, הידוע באהדה שלו לפלסטינאים ויחסו השלילי לישראל. העיתונות כינתה אותו "אנטישמי".

הוא חבר בארגון "לעצור את המלחמה", שמתייחס רק למלחמה נגד הפלסטינאים ובכל תוקפו מאשים את ישראל. הוא אדם משכיל מאוד, פרופסור לשעבר באוניברסיטת פרינסטון, ויחד עם זה הוא מופיע נגד ישראל בהיותו יהודי בעצמו.

תשובתי: זו אינה תופעה יחידה. כדאי להביא לו את ההסבר, לשלוח לו את המידע שלנו, את החוברות. התיקון יבוא משני הצדדים. העיקר זה האיחוד בקרב היהודים, שחייב להתגלות ולהתרחב ומהם לפרוץ אל אומות העולם.

אבל כדי שהיהודים יוכלו להתלכד וליצור את כוח האיחוד הזה, דרושה להם עזרה מבחוץ. העזרה הזאת יכולה להיות שלילית, כמו איום של זאבים שמאלצים את הכבשים להתלכד יחד. ויכולה להיות עזרה חיובית, של הכוח הטוב, כאשר אומות העולם מסייעות לאיחוד הזה וגם כן רוצות להצטרף אליו. ואז היהודים יתאחדו, בזה שרוצים לרָצות את אומות העולם ולבצע את דרישתן.

כלומר אפשר להשיג את האיחוד הזה בטוב או ברע. ודאי, שהיה הרבה יותר טוב, אם באומות העולם היו מבינים מה קורה והיו דורשים מהיהודים להתאחד, היו מצהירים שזה הכרחי מבחינתם ואפילו היו לוחצים ועוזרים להשיג את האיחוד הזה.

לכזאת דרגה של הכרה אפשר להגיע על ידי ההפצה שלנו, כדי לסובב את העולם לדרך הטובה של האבולוציה. לכן ההפצה צריכה להיות מכוונת גם ליהודים וגם לאומות העולם, אבל העבודה העיקרית בכל זאת נעשית בתוך עם ישראל.

מתוך התוכנית "אנטישמיות" מס' 21, 21.07.2014

ידיעות קודמות בנושא:
האבולוציה דוחקת אותנו לפינה
להיות אור לגויים
מוּכנות מספר אחת

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest