דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / הקבוצה היא הבית שלי בעולם אין סוף

הקבוצה היא הבית שלי בעולם אין סוף

שאלה: מה זה בעצם "קבוצה"?

תשובה: קבוצה, זה הכלי, אותו החלק של "מלכות", של עולם אין סוף, שבינתיים מתגלה לאדם כמקום שממנו הוא יכול להתחיל את החיבור שלו עם כל הנשמות.

אלה הן הנשמות הפרטיות שנמצאות קרוב ביותר לאדם. וכאשר הוא מגלה את החיבור הזה, הוא רואה שהכול שייך לכלי אחד, לנשמה אחת.

בינתיים מתגלה לו רק החלק הזה, כדי שיהיה לו קל יותר להתחבר. הוא אפילו לא חייב מייד להתחבר לכל הקבוצה, הוא יכול לבחור בכמה חברים שהוא מרגיש כקרובים לו יותר.

אנחנו פועלים תחת הנהלת הגנים המכילים מידע, "רשימות". בהתאם ל"רשימות" שמתגלות אנחנו מסתכלים על האנשים סביבנו ורואים מי מתאים לנו ומי לא.

אנחנו חושבים שזה מוגדר על ידי הגנים הגשמיים וההורמונים, אולם למעשה, הכול תלוי ב"רשימות" הפנימיות. אפילו ללא מודע, אנחנו מייחסים חשיבות גדולה לכל מיני פרטים, ובוחרים לפי צורה, ריח, התנהגות, את מי שמתאים לנו ביותר או מתאים הכי פחות.

נראה לנו, שאנחנו בוחרים לפי התכונות החיצוניות, אבל זה לא נכון – כך מדברות בנו ה"רשימות" הפנימיות. ובדרך כלל, אנחנו מחפשים תכונות שמשלימות את התכונות שלנו. כך קורה בכל דבר, מאהבה גשמית רגילה, חברים, עד לקבוצה הקבלית, שבה מתגלות "רשימות" עמוקות ועשירות יותר. אבל בכל דבר פועל אותו העיקרון.

כך אנחנו מגיעים לקבוצה. אבל כאשר אנחנו מנסים להתחבר בתוכה, מתגלות בעיות, כי ה"רשימות" הללו שבורות. אנחנו לא מסוגלים פשוט להתחבר לפי ה"רשימות" ולהשלים אחד את השני. כאן מתגלה בנו חוסר תיאום. מצד אחד, האנשים האלה כאילו מתאימים לי, אני מבין אותם. מצד שני, משהו מפריע ומפריד בינינו. על ההפרעות האלה אנחנו חייבים לעבוד.

מתוך השיעור על המאמר של רב"ש, 21.10.2012

ידיעות קודמות בנושא:
קבוצה, זה מגע פנימי בין הנשמות
המצבים המשתנים שמביאים לשוויון
בלעדיך אני לא אשיג את המטרה

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest