דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / עולמות מקבילים – בינינו

עולמות מקבילים – בינינו

laitman_2010-11-09-11_6785-70.jpg

שאלה: כיצד עלינו להגדיל את הדרישה לאיחוד?

תשובתי: האדם אינו עושה משהו סתם כך, אלא רק אם הוא חייב לעשות כך. עליך לשאול את עצמך, לצייר לפניך תמונה ברורה: היכן אנחנו מגלים את העולם העליון? מתי אנחנו מגלים אותו? במה אנחנו מגלים אותו? מיהו הבורא? אם תענה על השאלות הללו, תגיע למסקנה שהקשר הפנימי בינינו הוא הנשמה היחידה שבה מתגלה הבורא, זהו הכוח הכללי בטבע שדוחף את כולנו יחד כבר עכשיו להתאחד, ואנחנו מתנגדים לו.

כל האנשים בעולם חושבים כך. תראה את התלות, תראה מה קורה בעולם, אלו פעולות טבע פתאומיות בלתי צפויות. כל זה כדי לאלץ אותנו לחשוב, להתקרב ולענות על השאלה: מה צריך לעשות? יותר ויותר אנשים בעולם שואלים מדוע זה קורה. אותו "מדוע" יביא אותנו לתשובה הנכונה: מפני שאיננו דומים לטבע אלא אנחנו מרכיבים הפוכים לו.

אם נרגיש כך, אם נצייר תמונה ברורה שתהיה תמיד מול עינינו, אם נדבר עליה, נברר יותר את היבטיה, פרטיה וקשריה, נתחיל בהדרגה להתכלל בה. היא תחיה בתוכנו ונדרוש שהיא תתממש בנו. ההשתוקקות לכך שהיא תתממש בנו היא הקשר הפנימי בין כולנו. כשאדם מתחיל להרגיש את הצורך הזה, ההשתוקקות שלו נקראת "מ"ן" שמזמין את המאור המחזיר למוטב (אור מקיף). אם איננו מסוגלים לתאר לעצמנו את מערכת הבריאה כמערכת אחת סגורה ואינטגרלית שאנחנו חלקים קטנים בתוכה, גלגלים מחוברים, אם זה לא מבורר בנו באופן ברור לחלוטין שזה כך, אז בוודאי ששאלת החיבור נראית תיאורטית בלבד ונשמעת מטופשת, כמו סיסמה. זה צריך להיות מורגש מתוך הכרחיות; אחרת לא נגיע למטרה, אחרת הכול לחינם.

אנחנו פשוט חייבים לראות היום את התמונה הזו בעולם, כי העולם אינו משתנה. נדמה לנו שהעולם העליון הוא משהו מנותק מהעולם שלנו. אך הוא אינו מנותק! זהו החלק הפנימי יותר של עולמנו, שבו כולם מחוברים. על מסך אחד של מחשב אנחנו מנותקים, ואתה רואה את העולם שלנו. על המסך הפנימי אתה כבר רואה את החיבור בינינו, וכך גם במסכים יותר ויותר פנימיים.

לכן, גם עכשיו עלינו לתאר לעצמנו שהכול תלוי ביחס שלנו לעולם. אם אנחנו באמת מתארים לעצמנו את התמונה הזאת ורוצים לעבור מהמסך הראשון למסך אחר, זה נקרא העלאת מ"ן, זה נקרא ההשתוקקות להתקדמות. התנועה הזאת גורמת שתגיע אלינו מתוך המסך השני קרינה הפוכה שמושכת ומתקנת. כך זה עובד.

מתוך שיחה במרכז "קבלה לעם" – מוסקבה, 14.01.2011

ידיעות קודמות בנושא:
ללמוד לעבוד על פי התוכנית החדשה
צעד ראשון אל האין סוף
לגלות את הקשר בין הנשמות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest