דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / כוחה המרפא של המוזיקה

כוחה המרפא של המוזיקה

שאלה: כיצד מוזיקה של עולמות רוחניים (עליונים) יכולה להשפיע עלינו בתנאים המודרניים, כאשר אנשים מתרחקים מערכים אמיתיים ושואפים לקבלת תענוגים גשמיים? עד כמה היא יכולה להשפיע על המאזינים, אפילו בתת מודע?

תשובתי: במוזיקה של העולמות הרוחניים (העליונים) טמון כוח עליון עצום, מפני שאת המוזיקה הזאת מרגיש אדם שהשיג את שכבת ההנהגה העליונה של העולם שלנו.

הוא מרגיש את הטבע ברמות העדינות והגבוהות שלו, שבו מעוצבים אותות וכוחות הנהגה, שאחר כך מונמכים ויורדים עד לרמת העולם הזה, עובדים בחומר הדומם, צומח, חי ובני האדם, מעצבים את המחשבות והרצונות שלנו.

הוא מרגיש כוחות שיורדים לעולם שלנו ומבצעים בו פעולות מסוימות (אנחנו מכנים את זה כאבולוציה או היסטוריה) בדרגה יותר עליונה. הוא כביכול עולה גבוה יותר מהעולם שלנו ומתחיל להרגיש את הכוחות האלה עד לירידתם לעולם שלנו.

באותו הרגע שבו הוא מרגיש אותם, הם הרבה יותר חזקים מאשר כשהם יורדים ומתלבשים בכל מיני אותות מנהלים בכל סוגי החומר, כולל גם בנו.

לכן, כאשר אנחנו פשוט שומעים את הניגונים של העולמות הרוחניים (העליונים), מבלי להעבירם לשום דמויות אחרות, הם פועלים עלינו בצורה טובה, חיובית ומועילה: מטהרים, דוחפים לרצונות יותר נעלים, מכוונים לשיתוף פעולה טוב עם אנשים אחרים.

חוץ מזה, הם נושאים מידע עצום. ולמרות שאנחנו לא מבינים אותו, הוא מתחיל לעבוד עלינו בצורה חיובית ומועילה, בכך שמאזן ואפילו מרפא (במובן הרחב של המילה) מכל הפגמים הפיזיים, המורליים והנפשיים.

אני סבור, שאת המוזיקה הזאת צריך לשמוע כתרופה. היא בעצמה דוחפת את האנשים לכך, שהם יוכלו בהדרגה לתפוס אותה ביתר עמקות.

מתוך התוכנית "שיחות עם מיכאל לייטמן", 09.02.2014

ידיעות קודמות בנושא:
מוסיקה מתירה את חוטי הנשמה 
עולם המוזיקה
שיר זו עבודה פנימית

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest