דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מגבר אותות רוחניים

מגבר אותות רוחניים

laitman_2009-05-28_8266_70.jpg

שאלה: בעבודה בג' קווים, נדמה שקו שמאל הוא גדול, כבד, עבה, הרי הוא כולל בתוכו את היצר הרע שלנו. ומצד ימין משהו קליל, בסך הכול תבלין. האם זו רק התחושה שלי?

תשובתי: נו בטח, האדם מרגיש את עצמו כחשוב, כקיים, שכל העולם שייך לו עם כל האגואיזם שלו. זה כובד רב. ומהצד השני, רוחניות, איזו "רוח" חסרת משקל ובלתי מורגשת. נדמה לנו: איזה כוח כבר יכול להיות שם, הוא בכלל לא ניתן לקליטה עבורנו?!

כמו בפיזיקה קוונטית, כאשר אנחנו חוקרים חלקיקים אלמנטריים, אשר אפילו לא ניתנים לתפיסה אלא רואים רק את השפעתם על המכשיר בנטיית המחוג שבו. אך אנחנו יודעים לפי עולמנו שהכוחות הבלתי נראים ביותר, הם בעלי העוצמה החזקה ביותר.

המציאות הרוחנית קובעת הכול ומחזיקה הכול ברשת שלה, בעזרת כוחה! כל המתרחש נובע מהכוחות הפנימיים, תוצאות הפעולות שמתגשמות (הופכות לחומר), ואנחנו כתוצאה מכך רואים את החלקיקים האלמנטריים ואת כל היקום שלנו. האנרגיה הרוחנית מולידה את כל העולם הגשמי. לכן בלתי אפשרי אפילו למדוד ולהשוות את כוח האור עם כוח החומר. האור ברא סך הכול נקודה אחת שחורה "יש מאין". והנקודה הזאת אינה משתנה, היא נשארה נקודה.

רק בתוך הנקודה הזאת מתרחשת ההכרה: "אני שחורה! אני נבדלת מהאור! עד כמה אני נבדלת? – האם באמת בכל כך הרבה!…". אז מימדי ההבדל הענקיים האלה, אשר אותם מתארת לעצמה הנקודה השחורה הזאת, מרחיבים אותה בהכרת הרע שלה, ומולידים את העולמות. אך למעשה, זו הכול אותה הנקודה שכל כוחה מגיע מהאור.

בזכות האור והרצון הקטן שלה היא מסוגלת להוליד אור חוזר. כמו במגבֵר, היכן שקיים אות חלש בכניסה, אך אם יֵשנָה עוצמה גדולה של הגברה, אז ביציאה יוצא האות בעל עוצמה גדולה, כי הרי אתה משתמש באנרגיה זרה וחיצונית כדי להגביר את ההשפעה הקטנה והחלשה שלך. כך אתה משתמש באנרגיה חיצונית של האור וברצון לרוחניות הקטנטן שלך ומייצר שינויים עצומים.

לכן ברצון שלך להפוך להיות אור חוזר ולהחזיר השפעה לבורא, אתה מפעיל את כל כוח האור, כוח הבורא, מלביש אותו על הרצון הקטן שלך, ואז נולד אור חוזר ענקי, באותו הכוח בדיוק כמו האור הישר, השפעת הבורא.

מתוך שיעור על ספר הזוהר, 30.07.2010

רשומות קודמות בנושא:
ה"אני" היא נקודה שחורה באוקיינוס של אור
טיפה קטנה, המולידה אוקיינוס
אדם בדרך

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest