דף הבית / קבלה לעם / התפתחות רוחנית / מציאות תחת הרדמה של הנשמה

מציאות תחת הרדמה של הנשמה

שאלה: אני מרגיש איזה סוג של איום בזמן שאנחנו קוראים את הטקסטים האלה. אני לא מבין בהם שום דבר. כיצד אני יכול לעבוד בצורה נכונה עם ההרגשה הזו?

תשובתי: יכול להיות שזו היא הרגשה טובה. אנחנו קיימים במציאות שמתפתחת ומתגלה במלואה בתוכי. עכשיו אני מדבר איתך, עם החלק של הנשמה שלי, עם אנשים אחרים מכל קצוות העולם, אך הם כולם נמצאים בתוכי. וחוץ ממני, המחולק להמון חלקים, קיים רק הכוח העליון. אני צריך להסדיר את כל הרצונות שלי, כדי לחבר אותם ביניהם ולכלול בתוכי את כל מי שנראה לי כזר, לאהוב אותם כמו את עצמי. אני צריך להתחבר עם כל המציאות לאחד שלם.

אז אני אגלה שכל זה שלי, וקיים רק אור אחד, הממלא רצון אחד. ועד אז, כמובן שאני מתבלבל ונמצא במצבים לא מובנים בכלל. אך זה לא מאיים עליי. אני צריך לתפוס בצורה נכונה את המציאות, להתחיל להרגיש שכל זה מתרחש בתוכי, וכל זה, זה אני, ורק בגלל הפיצול הפנימי אני תופס בצורה שגויה את החלקים העצמיים שלי כנמצאים מחוץ לי.

לדוגמה, עשׂו לי ניתוח תחת הרדמה מקומית. אני לא הרגשתי כלום ורק ראיתי על המסך מה שהרופאים עושים: מחדירים מחט, חותכים, כאילו איזה חלק שאינו שייך לי. אני לא הרגשתי אותו כשלי מפני שעשו לי הרדמה. אך מאחר ובכל זאת ידעתי שזה חלק שלי, ואינני מרגיש אותו מאחר ואני נמצא תחת הרדמה מקומית, היה לי מעניין לצפות מה מתרחש איתו.

בעיקרון אנחנו נמצאים בדיוק במציאות כזו. אך ברגע ש"ההרדמה" הזאת עוברת, הערפל מתפוגג, אתה מתחיל להתרשם ולהרגיש את המציאות כשלך עצמית, הכול נראה אחרת! אז אתה רואה שיש לך עסק רק עם הבורא, עם הטוב והמיטיב. יוצא שלהרגיש את הטוב והמיטיב במקום איום, להרגיש נצחיות, שלמות והרמוניה במקום המצב הנוכחי שלך, כל זה תלוי רק בכמה שאתה תצרף לעצמך את כל הרצונות האלה שנראים לך עכשיו כזרים.

מתוך שיעור על ספרו של בעל הסולם "בית שער הכוונות", 13.12.2010

ידיעות קודמות בנושא:
מציאות העולמות העליונים
המטריקס של המציאות שלנו
האדם הוא עולם שלם

One comment

  1. אנחנו צריכים להיות שמחים שמחה של ממש, שמחת הגילוי של הקבלה, שמחת גילוי המצבים שאנחנו עוברים כי יש מטרה נעלה שתביא איתה אור ומילוי אינסופי והגעה לתכלית הבריאה, להכל יש הסבר ותכלית כך שהכל נועד כדי להיטיב עימנו ויש לנו את הכח ביחד – בחיבור ביננו ובעזרת הבורא הנגלה ביננו באותם נקודות חיבור להביא אותנו לאהבת לרעך כמוך, לתכונת ההשפעה שתביא אותנו בסופו של דבר להשתוות הצורה עימו – לדבקות עימו!!

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest