דף הבית / המשבר ופתרונו / תיבת נח של המאה ה–21

תיבת נח של המאה ה–21

הערה: במהלך התקופה בה קיים כדור הארץ, במשך מיליארדי שנים, התרחשו 11 הכחדות המוניות. ההכחדה הגדולה ביותר התרחשה בין התקופה הפארמית לטריאזית, לפני 250 מיליון שנה, ונכחדו בה כ-90% מזני החיות והצמחים. כיום ברוסיה רוצים לאסוף את כל האורגניזמים החיים ולשמר אותם על ידי בניית מאגר מידע ייחודי, מעין "תיבת נח" של המאה ה–21.

התייחסותי: לכדור הארץ ולעולם בכללותו יש קץ, כי החומר הוא הרגשה מסוימת בתוך החושים שלנו. ההתרחשויות בעולמנו, הקיום בתוכו, הזמן, רצף הפעולות וכל מה שקורה, מתרחש רק בחושים שלנו. מה שנמצא מחוץ לרגשות שלנו, אינו ידוע לנו. איננו יודעים האם משהו  באמת קיים או לא.

אנחנו מבזבזים אלפי שנות קיום בבנייה של ערים, ארכיונים, ספריות, בתי קולנוע ועוד, אבל למעשה אנחנו כמו ילדים שבונים בחול וכל זה לא קיים, אלא רק ברגשות שלנו, ובקרוב הרגשות שלנו יתחילו להשתנות בצורה קיצונית. בקרוב נתחיל להרגיש את העולם בתכונה חדשה, בתכונת ההשפעה, ואז התכונה הנוכחית של הקבלה תיראה לנו כלא קיימת. אנחנו נתעלה מעל תכונת הקבלה וכל מה שבנינו בעולם הזה פשוט יתפוגג כעשן. העולם ייעלם, מפני שהאנושות תעבור להרגשה חדשה, למערכת קואורדינטות חדשה.

שאלה: אז, מלחמות גרעיניות לא יהיו הסיבה להיעלמות העולם?

תשובתי: לא, מלחמות גרעיניות, בכל מקרה, לא ישמידו את כל האנושות, מפני שהאנושות צריכה להגיע למצב שבו היא תשנה ותתקן את עצמה, ותעלה לדרגת ההתפתחות הבאה. אפילו אם מלחמות גרעיניות ישמידו 90% מהאנושות, אז ה-10% שיישארו, יהיו חייבים לבצע את כל תוכנית הבריאה. כשתכנית הבריאה תתבצע, תיעלם הצורה שבה אנחנו מרגישים היום את העולם שלנו, ונתחיל להרגיש את עצמנו ואת העולם הסובב אותנו בצורה שונה לחלוטין, בצורה של נשמה אחת ויחידה.

שאלה: לא חבל לך ש–70 הספרים שכתבת ייעלמו?

תשובתי: אני מוכן שהם ייעלמו אפילו מחר, העיקר שהאנושות תתחיל לנוע קדימה. אני יודע שהעבודה שלי לקידום העולם לא תיעלם לשום מקום, היא תירשם ותתקיים בזכות ההישגים הרוחניים שאנשים יוכלו לבצע בעצמם.

מתוך תוכנית הטלוויזיה "חדשות עם מיכאל לייטמן"  16.3.2016

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest