עת לעשות!

כאיש אחד בלב אחד

בישראל מתנהלת מלחמה. מלחמה כזאת עוד לא הייתה אף פעם. לראשונה הטילים של שונאי ישראל מכסים למעשה את כל המדינה שלנו. היום באזור ההפגזה נמצאים כבר חמישה מיליון ישראלים. בעבר ישראל התחלקה לאזורי אקלים, היום התווספה לזה חלוקה לשניות ודקות. זה הזמן שהוקצה לנו ולילדינו כדי להספיק להסתתר מהטילים שעפים עלינו.

אנחנו נלחמים ונמשיך להילחם, עד שננצח, אבל העניין הוא לא בזה. השנאה, שמניעה את האויב שלנו – כיצד לנצח אותה? אנחנו מספקים להם מזון, חשמל, נותנים טיפול רפואי לפצועים שלהם. אנחנו מחליפים את גופות החיילים שלנו תמורת מאות מחבלים חיים. אנחנו מסכימים להפסקות אש "הומניטאריות". ומה אנחנו מקבלים בתמורה? – רק שנאה וכעס.

אילו היו רק השכנים, אבל מה עם האויבים מבפנים? הפרות הסדר ההמוניות של אלפים בירושלים, ההפגנות ביהודה ושומרון שהתרחשו בשבוע שעבר, הן דוגמאות מובהקות לכך.

כיצד מגיב העולם על המתרחש? ברזיל ואקוודור מחזירות את השגרירים. בגרמניה, צרפת, אנגליה, איטליה ומדינות אחרות מתקיימות הפגנות אנטי ישראליות. כולם דורשים בקול אחד שאנחנו נצא מעזה, במילים אחרות, שלא נפריע לחמאס לחפור מנהרות ולהפגיז אותנו בטילים.

כל העולם, מבלי לתאם עמדות, התאחד נגדנו, ואנחנו, איפה האיחוד שלנו!?

כאשר הטילים נופלים על תל אביב, חלק מהעָם שלנו יוצא לרחובות בהפגנות נגד המאבק שלנו בחמאס. בפאריז הורסים חנויות של יהודי צרפת, בניו-יורק יהודי אמריקה יוצאים במנהטן עם שלטים: "חרם על האפרטהייד הישראלי".

ההיסטוריה חוזרת

ההיסטוריה חוזרת בצורה נוראית. שונאי היהודים מתאחדים ביניהם, והיהודים, או שהם פאסיביים, או להיפך, מראים דוגמה של סכסוכים ומחלוקות.

לפני השואה ההולכת וקרבה, המקובל הדגול של המאה ה- 20, בעל הסולם, ביקש, אפילו התחנן בפני העָם היהודי שיתאחד, אבל איש לא שמע בקולו. זה מה שהוא כתב במאמר המערכת של ההוצאה לאור הראשונה והאחרונה של עיתון "האומה", שיצא לאור ב- 5 ביוני 1940:

"והדבר ברור, אם לא לסמוך על נסים, שקיומנו, אם בתור יחיד אם בתור אומה, נמצא על כפות המאזנים של חיים ומות…

ואם נחמיץ את השעה, ולא נקום כולנו כאיש אחד, במאמצים כבירים, הדרושים בעת סכנה, להבטיח לנו שארית בארץ, הרי העובדות שלפנינו מאיימות עלינו מאוד, מאחר שהעניינים מתפתחים כרצון אויבנו, האומרים להשמידנו מעל פני האדמה.

גם זה ברור, שלמאמץ הכביר הדרוש לנו בדרך החתחתים שלעומתנו, צריכים אחדות איתנה ומוצקת כפלדה, מכל אברי האומה, בלי שום יוצא מהכלל."

כיצד להתאחד

למרבה הצער, מעט אנשים יודעים, שחכמת הקבלה היא קודם כל שיטת האיחוד. מקובלים לאורך כל ההיסטוריה איחדו את העָם, אבל תמיד הופיעו כוחות חיצוניים ולרוב גם פנימיים, שהפריעו והיוו מכשול לזה. כאשר רעיון האיחוד והחיבור שרר בעָם, הוא ניצח, אבל כאשר ניגודים פנימיים קרעו את העָם, אז האויבים שלו ניצחו.

היום המקובלים שוב משקיעים את כל המאמצים כדי לחבר ולאחד את עָם ישראל.

את האפשרות הטובה ביותר להרגיש את הכוח הריאלי של האיחוד מהווים מעגלי-שיח שנערכים בכל רחבי הארץ.

בעזרת שיטת החיבור והאיחוד הקבלית, אפשר להתגבר על כל המכשולים והמחסומים: המנטאליים, המוצא, הגיל, ההשקפות הפוליטיות ואחרים. על ידי מאמצים משותפים אפשר להתגבר על הדחייה, חוסר ההסכמה וחוסר ההבנה.

כולנו שונים, אבל יכולים להפוך להיות "כאיש אחד בלב אחד"!

מספר הטלפון שלנו: 1-700-509-209.

אתר האינטרנט שלנו הוא: www.kab.co.il

ערוץ הטלוויזיה 66 בחברות YES ו – HOT.

מיום ראשון ועד יום חמישי כולל, בין השעות 18:00 – 20:00, בערוץ 66 יש משדרים מיוחדים המוקדשים למבצע "צוק איתן".

ידיעות קודמות בנושא:
רגע לפני התיקון
מלחמה ללא סיכוי לניצחון
כיפת ברזל של אחדות

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest