דף הבית / כלכלה / כסף / 2011: הלקחים שלא הופקו על ידי האנושות

2011: הלקחים שלא הופקו על ידי האנושות

הודעה: אירועי השנים 2011 – 2012:

  • השלב השני של המשבר הפיננסי הגלובלי, הפיחות בדולר, הבעיות הגדולות עם היורו, הסכנה של פירוק האיחוד האירופאי ופשיטת הרגל של מדינות.
  • סכנה ליציבות הציביליזציה ונפילה לתוהו ובוהו, סדרת פרעות של הכתומים, אביב ערבי, הדחת הממשלות במדינות המוסלמיות, התפשטות של תנועות המחאה באירופה, ההצפה של פליטים מאזורים עניים במדינות המפותחות, חיסולי ראווה של מנהיגים לאומיים.
  • התערבות של נאט"ו במהפכה בלוב, האיום על התערבות של נאט"ו במהפכה בסוריה, ההתענגות על האפשרויות למלחמה גרעינית נגד אירן (מלחמת עולם שלישית).
  • סיום תהליך הגלובליזציה, העולם מנוהל על ידי חברות על. 1,318 חברות שולטות על 60% מהכנסות העולם. זה מצביע על כלכלה עולמית, כעל מערכת אחידה משולבת. 147 חברות שולטות על 40% מהייצור העולמי. נשאר לייצר עיצוב מבני של שלטון גלובלי חדש ולהקנות לו סטאטוס חוקי.
  • קריסה של המערכת הפיננסית העולמית, פיחות חד של הדולר ושל ניירות הערך הקשורים אליו, איבוד סופי של היציבות המערכתית של המערכת הכלכלית העולמית, ניתן לתקן זאת על ידי החלפתה או על ידי מנגנונים שיווסתו אותה.
  • על סף המלחמה הגדולה והתוהו ובוהו, כתוצאה ממחסור בנזילות, דיכאון גלובלי עם עצירה בייצור, ירידה ברמת החיים והתרבות, מהומות של השכבות העניות. הפרת איזון המערכת על ידי מלחמה גדולה ותוהו ובוהו גלובלי תיצור למנצחים אזורים חדשים לעסקים.
  • יכול להיות שקיימת אלטרנטיבה, בתפירה מחודשת דראסטית ומהפכנית של כל המערכות הסוציאליות והכלכליות.
  • הכנה למלחמה גדולה ותוהו ובוהו שניתן לשליטה, מהווים את העתיד הקרוב היותר סביר. אבל אפילו זה ייתן לשחקנים הגלובליים רק הפוגה קצרה, ושוב יעמיד אותם בפני דיכאון כלכלי נוסף.

מסקנה: התכנון מחדש הקיצוני של כל המערכות הסוציאליות והכלכליות, הוא בכל מקרה בלתי נמנע, והופך לגורם של הישרדות האנושות. ואת המעמד שמוביל את זה יתפוס העם שיבין ראשון בהכרחיות של שינוי החברה וכיצד לעשות זאת. הספירה לאחור של קבלת החלטה כזאת כבר החלה.

ידיעות קודמות בנושא:
עתיד האנושות – להיות או לא להיות?
שנת 2012 היא שנה קריטית לכלכלה העולמית
אחרי לוב – החיים יקנאו במתים

השאירו תגובה.

כתובת דוא"ל לא תוצגחובה למלא שדות מסומנים *

*

Pin It on Pinterest